weer opnieuw

kan weer niet op de tweede pagina verder schrijven... dus dan beginnen we hier maar weer opnieuw hè.

ja nu begint hier de zon ook te schijnen, net alweer even het grasgemaaid enzo, door de regen was het in een week toch wel hoog geworden.

Inderdaad vervelend voor je Nathalie, dat je minder moet gaan werken. Maar als er goede voorwaarden aanzitten en inderdaad goed weer opkomst is, kan het ook wel fijn zijn.

Zag je berichtje pas nadat ik alweer een nieuw stukje geplaatst had. Ik zal het ook hier ff neer zetten.

Bregtsje heb je geen last van die bacterie en is het niet gevaarlijk voor de baby? Wel heerlijk om het hartje te horen. Dat blijft fijn!
Nathalie, wel vervelend dat je minder moet gaan werken. Maar als je het op je werk goed kan regelen is dat wel prettig.
Dittie, we hebben een varkensbedrijf en landbouw. Dus dat gaat alle dagen van de week gewoon door.
Wat heerlijk dat je morgen weer naar de vk mag. Het blijft fijn om weer de bevestiging te krijgen dat alles goed is. Veel plezier!

Nou, ik ben vandaag druk geweest met van alles en nog wat. Dus ik ga nog een wasje opvouwen, ff op de bank ploffen en vroeg naar bed.

Liefs Jane

Heb wel wat last van de bacterie, maar dacht dat het bij de zwangerschap hoorde... Ik heb de dokter er niet over gehoord dat het schadelijk was voor de baby, dus daar ga ik eerst maar niet vanuit.
Hoef geen MvM meer te doen ivm met de AB.

Dittie, hoe was het bij de vk?

Hier is nog niet echt verbetering. Ben nog steeds doodop, maar zal nu ook wel een beetje van de AB komen.

Groetjes

Ja, idd. Van AB kan je ook zo moe worden.
Alles was goed bij de VK, ik ben daar binnen 5 min buiten. Zijn er vragen, nee, oke dan het hartje luisteren. Ja is goed, nou tot de volgende keer.
Over 5 weken mag ik pas terug...pff duurt zo lang.

Fijn dat alles goed was. Ik hoef ook pas 25 aug weer. eerst is de dok met vakantie en daarna zijn wij weg. Onze laatste week wordt helemaal babyweek, eerst controle en vrijdags 20weekse echo. Kunnen we daarna lekker shoppen voor de kleine pop.
Hier niet veel nieuws. Voel me alweer iets beter dan gisteren.

Groetjes

Ook weer eens berichtje vanuit hier. Lees wel regelmatig mee, maar vindt het een erg waardeloos om berichtjes te plaatsen. Vindt dit forum veel minder fijn als het vorige. Zit dus veel op een ander forum.

Maar alles gaat goed hier, niet meer zo misselijk nog wel wat moe. We zitten midden in de verbouwing van ons huis. Niks aan al die rommel!

Zo, Hier gaat het alweer een stuk beter. Heb woensdag een zwangerschaps/ontspanningsmassage gehad en daar ben ik erg van opgeknapt. Heb weer energie en het voelt alsof er een hele last van mijn schouders is gevallen.

Had van de week een leuke babypakje gezien. Een warmte pakje voor buiten met een jasje, so cute... Maar wist eigenlijk niet zo goed welke maat ik mee moest nemen... Heb het maar laten hangen.

Ga morgen met een vriendin naar een babywinkel. Even info inwinnen over de kinderwagen. Nemen we haar kleine meid mee, kunnen we meteen even testen... Nog tips waar ik op moet letten?

Kan me voorstellen dat er niets aan is met die rommel... Maar goed dat je nog geen nesteldrang hebt, anders waren de bouwvakkers ws helemaal gek van je geworden...

Greetz

Terug
Bovenaan