Weer opnieuw..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vorige maand mocht ik mij aansluiten bij de mama club augustus 2014, helaas heb ik vorige week een miskraam gehad. Zijn er beide verdrietig van, vinden het zo jammer. Het ene moment ben je zwanger, en dan is het voorbij...
Gelukkig hebben wij al een prachtkind, een zoontje van 2( aug 2011).

Ik sluit mij daarom maar aan op dit forum, zag dat er ook een was voor na een miskraam maar die is niet zo druk bezocht. Maar vind het wel fijn om ervaring/vragen te delen.

Zit alleen nu in de war met mijn cyclus..(Sinds afgelopen zaterdag geen bloedverlies meer gelukkig ).had ik eindelijk een mooie van 31 dagen en weet nu niet precies hoe ik verder moet rekenen.
Iemand daar ervaring mee? Ga ik uit van mijn miskraam icl 5 dagen vloeien of iets anders?

Fijne jaarwisseling alvast en hoop dat 2014 een prachtjaar wordt en dat ieders wens uit mag komen, een gezonde baby op komst :)

Liefs Marleen

Wat naar zeg. Erg verdrietig voor jullie. Veel succes liefs loes

Dat is erg jammer meid. Neem wel de tijd om dit te verwerken. Na een miskraam kan je cyclus even in de war zijn. Maar schijn je ook juist weer extra vruchtbaar te zijn. Heel veel sterkte.

Hoi heftig he zo'n miskraam. Heb het zelf ook mee gemaakt.
Je moet het verwerken. Iedereen doet dit anders.
Wij waren na 3 mnd weer zwanger

Op internet kan je info vinden over cyclus naar miskraam.

Heel veel sterkte

Hey.... wat verdrietig zeg. Ik was ook van het augustusforum maar helaas is het bij mij ook fout gegaan. Ik heb ongeveer 10 dagen bloedverlies gehad en daarna ook alweer een eisprong. Ik kan dat altijd heel goed voelen aan mijn lichaam (meer afscheiding en een pijnlijk gevoel). Je lichaam pakt het dus gelijk weer op. De één voelt dat wel de ander niet. Dus ja... ga er gewoon vanuit cyclus van zes weken na een miskraam je NOD te hebben en als je het dan nog niet bent kun je altijd testen.

Ja... een domper dat is het wel hè? Mijn feestdagen waren er niet zo leuk door. Wel hebben we de hoop dat het misschien snel weer mag lukken. Daar vertrouwen we op. Dat gun ik jou ook!

liefs

Zo gek, kan soms gewoon niet reageren...

Lief zeg jullie berichten.
Ja een enorme domper Bloempje..Wat lief wat je schrijft..

Ik geef mezelf ook de tijd, merk dat ik minder verdrietig ben maar er wel mee bezig ben. Ook met opnieuw zwanger worden...

Gaat ons vast allemaal lukken...
Ik vind de ovulatie test ook een uitvinding...vorige keer 2 keer gebruikt en raak...
Nu nog in de opbouw...ben benieuwd wanneer.

Veel liefs!

Terug
Bovenaan