weer overtijd

hoi,
ik ben weer overtijd, ik snap echt helemaal niets meer van mijn eigen lichaam, normaal heb ik heel netjes een cycles van 28dagen, ik ben nu al een paar keer overtijd geweest en het vervelende daavan is dat ik an helemaal nerveus wordt, wat nu dus ook zo is.
ik ben bang dat ik van de week weer ongesteld wordt
ik ben nerveus omdat het mischien wel zo is dit keer, ik wordt gewoon een beetje gek van mezelf, herkennen jullie dit??

ik heb deze maand ook wat andere gevoelens erbij, ik heb op de dag van mijn nod en vreselijke hoofdpijn gehad, wat misschien iets kan betekenen.
ik ben een echte koffie leut maar heb al dagen geen trek meer in koffie.
ik heb een raar gevoel in mijn buik, (maar dat kan ook weer te maken hebben met het ongesteld worden)

ik mag van mezelf na dinsdag pas weer testen, ik heb er donderdag 1 gedaan en die was negatief en het liefste doe ik nu iedere dag een test maar ja daar schiet ik ook niets mee op.

wij zijn nu al 8 maanden bezig en ik heb besloten om als het deze maand niet lukt om naar de dokter te gaan.
zij weet dat we bezig zijn en heeft gezegd dat als het me een beetje teveel wordt ik altijd langs mag komen voor wat testen ( ik heb geen flauw idee wat voor )en dat ik geen jaar hoef te wachten dus dat is ook weer prettig
 
Ik herken jouw situatie volledig. Ook ik ben nu zeer onregelmatig van 35 tot 42 en vandaag zit ik op dag 41 en nog niets. test gisteren was negatief. Baal natuurlijk flink omdat ik deze maand zoals jij goede hoop had..voelde me anders etc.Dus niet!En nu maar wachten totdat ik ongi word, en naar eigen voelen kan dit nog een hele tijd duren!! Ik ben nog niet bij de huisarts geweest....doen?
Wij zitten nu in ronde 6 maar doordat ik zo'n lange cyclus heb... zijn we al ruim 7 maanden bezig. Ik weet het ook niet. Hopen en positief blijven maar. Sterkte!
 
ik weet ook niet wanneer je kan testenzodat je ook een duidelijk antwoord krijgt, watn dat vind ik gewoon het vervelendste, hebben ze nou gewoon zoiets van na 5 dagen overtijd geeft ie of positief of negatief aan en is het ook zo (of niet) dan zouden we ook niet zo onzeker worden, tenminste dat heb ik. nu heb ik vande week een test gedaan, die was negatief en ondanks dat ik mezelf voor blijf houden dat ik van de week gewoon ongi wordt hoop ik toch dat ik het niet wordt en dat ik dan alsnog kan gaan testen..

ik vind dat als je je er lekker bij voelt om even naar de huisarts te gaan dat je dat gewoon moet doen.
bij mij helpt het ook wel eens als iemand mij weer even met mn beide benen op de grond terug zet. mijn collega zei van de week toen ik vertelde dat ik weer over tijd ben "goh hoeveel uur dit keer" en op dat moment kon ik wel janken maar een uurtje verder dacht ik ja je hebt wel gelijk, doe maar weer even normaal!

maar je hebt gelijk, we blijven hopen en we blijven positief.

groetjes
 
Terug
Bovenaan