Hoi dames,
Helaas heeft mijn lieve schatje Finn ook reflux.
We herkennen het zo goed van onze oudste zon Roan.
Het is echt zo zielig, op dit moment heeft Finn vooral in de avond en nacht last.
Hij krijst het werkelijk uit van de pijn, is constant aan het slikken, tong uit steken, boeren, overstrekken, verslikken, niet slapen, vaak willen eten.
Pfff, had zo gehoopt dat dit Finn gespaard zou blijven.
Vandaag de huisarts gebeld, helaas kunnen we daar pas vrijdag terecht.
Hoop wel dat we dan gelijk medicijnen krijgen want dit is voor Finn (en ons) niet te doen.
We hebben zijn bedje al schuin staan en geven Nutriton (johannes broodpitmeel) voor de voedingen.
Verder houden we hem veel rechtop, dan kan het maagzuur niet zo makkelijk terugstromen.
Sorry moest even mijn verhaal kwijt.
Liefs Danielle
Helaas heeft mijn lieve schatje Finn ook reflux.
We herkennen het zo goed van onze oudste zon Roan.
Het is echt zo zielig, op dit moment heeft Finn vooral in de avond en nacht last.
Hij krijst het werkelijk uit van de pijn, is constant aan het slikken, tong uit steken, boeren, overstrekken, verslikken, niet slapen, vaak willen eten.
Pfff, had zo gehoopt dat dit Finn gespaard zou blijven.
Vandaag de huisarts gebeld, helaas kunnen we daar pas vrijdag terecht.
Hoop wel dat we dan gelijk medicijnen krijgen want dit is voor Finn (en ons) niet te doen.
We hebben zijn bedje al schuin staan en geven Nutriton (johannes broodpitmeel) voor de voedingen.
Verder houden we hem veel rechtop, dan kan het maagzuur niet zo makkelijk terugstromen.
Sorry moest even mijn verhaal kwijt.
Liefs Danielle