weer roze.....OOOOHW

A

Anoniem

Guest
Kom ik net van de wc af....veegte ik weer wat roze af. Geen bloed maar heel licht roze. Betekent dat ik nu gewoon ongi ga worden. Jeetje, dat zou een domper zijn.  Ohw....was ik nou maar niet na de wc gegaan en heb ook voor mezelf voorgenomen om pas morgenochtend de test te doen. Dan zal het vandaag wel doorzetten. Want nu is zo'n vruchtje toch al ingenesteld? Dan zou je toch geen vaag roze moeten zien?

HELP...wie weet het!!!

x
Dompy

Oh Dompy toch,

Ik kan je helaas niet helpen.
Ik wens je veel sterkte dat het goed gaat en probeer als je thuis komt alvast een test te doen. Mocht deze vaag zijn, kan je altijd later nog een test oden.
Is de test nega, dan weet je waar je aan toe bent.

Liefs, Monique

Owwwwww

Ik sluit me helemaal bij Monique aan.

Meer kan ik ook niet zeggen,

Succes!!

Duim voor je!

Liefs Noussie

Owwwwww

Ik sluit me helemaal bij Monique aan.

Meer kan ik ook niet zeggen,

Succes!!

Duim voor je!

Liefs Noussie

Ja, doe de test! Je houdt ONS in spanning! Hihi
Ik had ook vaag rose.....alles is mogelijk!

Ik weet het...IK WEET HET....maar wil het allemaal niet weten. haha wil gewoon zwanger zijn. Maarrrrrr ik ga die test halen want ik vreet mezelf helemaal op. WORD GEK HIERO!!!  Het was wel errrrg licht roze hoor....maar geen wit. Denk dat ik het antwoord al weet...snik snik.

Lief van jullie....ik hou jullie op de hoogte. Ik doe die test en zet het vanavond nog op de forum. hihi

Liefs,
Dompy

hey dompy, alles is nog niet verloren. ik ken iemand en die was de eerste maanden van haar zwangerschap gewoon ongesteld. hopelijk ben je zwanger, hoe lang ben je al overtijd? alvast veel goede moed en sterkte voor vanavond!

quote: kel24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2006 16:07:13'));

hey dompy, alles is nog niet verloren. ik ken iemand en die was de
eerste maanden van haar zwangerschap gewoon ongesteld. hopelijk ben je
zwanger, hoe lang ben je al overtijd? alvast veel goede moed en sterkte
voor vanavond!

Kijk nog een die zegt dat je gewoon ongi kan zijn tijdens de zwangerschap.

Dus heb ik nog meer kans.

Terug
Bovenaan