Weer slecht nieuws.

Heey meiden,

Ik had vanochtend weer gebeld naar het zh, en de laborante zei dat er dinsdag wel een cel deling is plaats gevonden alleen dat ie de dag daarna weer er mee stopt.. En dat mijn eicel het heel erg moeilijk heeft om te delen. Er waren der ook maar 3 gedeeld van de 11, en hoe dat nou kan geen idee...de dokters gaan dit ook echt uitzoeken, hoe dit nou kan. Maandag hebben alweer een afspraak om alles door te nemen. En dat de dokter alles uitlegt en wat het nieuwe plan is. Want ze willen er natuurlijk wel alles uithalen wat er in zit!

Hebben sommige hier ook ervaring mee dat het niet lukt?... Of niet

Xxxx brenie

sorry geen ervaring. Maar wel balen zeg.
Miscchien is er een verklaring voor, dan weet je dat het ergens door komt.

Sterkte met het gesprek hopelijk heb je er wat aan.

Liefs

Betekent dat dat er helemaal geen kans is deze ronde? Of liggen je eitjes nog te wachten en kan er nog één wel delen?
Oh wat moet dit onzeker voor je zijn. Ben zo benieuwd wat ze maandag gaan zeggen....

Sterkte meis. Je weekend begint slecht zo.
Wenser

Heey meiden,

De dokters weten niet hoe het komt maar gaan dat zeker uitzoeken... Alleen ik moet nu zeggen dat ik wel weer een stuk gerustgestelderd ben... Ookal klinkt dat raar naar zoo domper... We weten nu wel dat er wat mis is. En dat het daarom niet lukt...
En wenser, al me 3 de eitjes zijn ermee gestopt...dus helaas is deze kans verloren gegaan.

Xxxx brenie

Jeetje wat een slecht nieuws voor deze ronde. Ik hoop echt dat ze weten wat er aan de hand is en er iets aan kunnen doen.

Sterkte!

Ach jeetje dat is balen, maar het verklaard iig. wel een hoop. Hopelijk kunnen ze er dan ook wat aan doen. Spannend maandag hoor. Sterkte
Wenser

Wat jammer, ik wist niet eens dat zoiets kon. Hopen dat ze hier een oplossing voor hebben zodat het de volgende ronde wel raak is.

Heel veel sterkte voor maandag.

Terug
Bovenaan