weer slecht slapen!

Hoi ik slaap weer slecht,in de eerste 3maanden moest ik s,nachts al 5keer opstaan voor te plassen,toen is het het 2maanden rustig gebleven,en nu begint het weer!!
Ik moet er weer 3a4keer uit omdat ik moet plassen,hebben jullie dit ook?
Ik denk dat ik maar een luier aantrek!haha
groetjes

Ik ga er ook vaak uit om te plassen. 'savonds neem ik na half 9 ook geen drinken meer. Want anders is het helemaal geen doen....
Het helpt wel alleen 3 bezoekjes aan de wc heb ik sowieso. Niks aan te doen helaas.

Of een luier natuurlijk... hahha

he!

Ik slaap vanaf het begin ook slecht. in het begin veel plassen maar nu ben ik ook vaak " gewoon" wakker en ik droom heel erg veel en onrustig. ben al 1x uit mijn bed gevallen haha!!
Ik ben ook s' ochtends vroeg wakker..
voorbereiding voor de slapenloze nachten zeggen ze!!

x

Ik heb wel een aantal weken raar gedroomd. Maar dat gaat nu wel. Ik drink 's avonds ook gewoon nog wel, maar als ik niet goed kan plassen voor het slapen gaan moet ik 's nachts echt wel. Anders lukt het nog zonder 's nachts een keer op te moeten staan. maar zodra ik wakker ben, dan moet ik!

Ik heb gelukkig niet dat ik er 's avonds uit moet om te plassen. Al moet ik overdag wel vaker :( Ik heb nu meer last van nare dromen, word er heel onrustig van. En ik word wakker gehouden door mijn verkouden man, maar dat heeft niks met mijn zwangerschap te maken :)

(17wk4dgn zwanger)

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, als ik wakker wordt 's nachts moet ik er ook wel uit om te plassen, maar dat is meestal maar een keer en vaak slaap ik gewoon heel de nacht door, heerlijk

Succes met het slapen, hopelijk veranderd het snel voor je

Terug
Bovenaan