Weer snel zwanger!

Hallo dames,

Ik was benieuwd of hier ook vrouwen zijn die weer snel zwanger zijn geraakt na een bevalling.
Ik ben nu 15w2d dagen zwanger van nr 2 en heb een zoontje van bijna 10 mnd rond hobbelen.
We zijn super blij met deze zwangerschap en het is zeker ook bewust gebeurd!

Maar ik was benieuwd hoe jullie het straks allemaal gaan doen?!

Groetjes sylvia

hi :)
fijn n nieuw topic :D
Mijn zoontje is nu 3,5 en net 4 (of nog niet waneer die kleine eerder komt wat ik betwijfel hihi)
Toen hij eenmaal groter werd en ging zitten enzo begon het bij mij wel te kriebelen maar we hadden besloten om er toch nog maar mee te wachten tot hij ongeveer 2 zou zijn
nja en dat heeft dus lang geduurd  

maar hierna ben ik wel klaar hoor hihi.

ik heb trouwens na de geboorte van mijn nichtjes ( tweeling) opgepast was heel gezellig 3 kindjes met 4 maanden verschil hihi
voelde me af en toe net moeder gans maar was wel leuk en ging op n gegeven moment gewoon vanzelf dus het gaat wel lukken hoor :)

hoi, hier ben ik weer, reageerde net ook al op je andere stukje haha.

mijn dochtertje Feline  is bijna 11maanden en ik ben 13.5 wkn zwanger van de derde, onze ouste Lotte  is 3jr en 4 maanden.

wij hebben maar drie slaapkamers dus de beeb gaat eerst een halfjaar bij ons en daarna gaan de meiden samen op een kamer ende baby naar de babykamer. over een aantal jaar willen we of verhuizen of een verdieping op ons huis.

ik wacht nog even met een duowagen, ik weet niet hoever mijn dochter tegen die tijd is met lopen en evt op een plankje/ zit-plankje kan, of de baby in de buikdrager en zij in de wagen. ik vind duowagens zo stom! hoe ga jij dat doen?

wat betreft drukte..... ik heb geen idee, er is 1 voordeel,   Feline praat tegen die tijd nog lang niet vloeiend, en dat deed Lotte wel toen Feline werd geboren en daar werd ik af en toe helemaal dol van.

groetjes janneke

Het zal in het begin wel een flink aanpoten worden, maar het lijkt me ook super leuk!
Gelukkig is het niet een 2-ling hahaha dat lijkt me helemaal druk!

Helaas valt het nooit te plannen wanneer je zwanger raakt. De een is elke keer gelijk zwanger en de ander doet er langer over.
Voor ons zoontje heb ik met 13 weken een miskraam gehad. En mijn zoontje is 1 van een 2-ling. Dus je blijft toch altijd bang dat het je vaker zal gebeuren. Dit was voor ons dus ook 1 reden om weer eerder voor te gaan.
Ook heb ik een b12 tekort waardoor je onvruchtbaar kan worden, dus dat was ook wel een reden. Mijn zusje heeft het een groter te kort als mij en bij haar is het zwanger raken ook niet meer zo makkelijk gegaan. Ze is gelukkig wel spontaan zwanger geraakt maar na ruim een jaar klussen.

hallo Janneke,

Ik zag net je berichte te laat!
Daan heeft ook ruim een half jaar bij ons op de kamer geslapen. Dat willen we nu ook weer gaan doen. Kan Hij misschien nog even op zijn eigen kamer blijven. Het is wel de bedoeling dat hij later naar een andere kamer verhuist. En dat de baby dan op zijn kamer komt te liggen. Daan krijgt een compleet nieuwe kamer. Op de commode past hij dan toch niet meer.

Wij willen wel zo'n verschrikkelijke duo-wagen aanschaffen hahahaha
Dit vooral omdat ik bijna alles lopend doe, boodschappen etc. En vind het dan wel fijn dat Daan dan gewoon kan zitten, Ik ben bang dat als hij dan al loopt hij het nog niet helemaal vol houd. Daan is ongeveer 15 mnd als de nieuwe baby wordt verwacht.

hoi hoi,

ik denk dat wij er ook niet onder uit komen hoor, Feline is bijna 1.5 tegen die tijd en in januari gaat de oudste naar school, dan loop ik 8x per dag heen en weer, beetje zielig als  ze dan  in de stromende regen of vrieskou op een plankje staat te wiebelen. en ik wil ook naar de stad en de hond moet uit.

heb je je al een beetje in de modellen verdiept,?? er zijn wel leuke alleen die zijn zooooo duur!

heb je veel reacties gehad op je snelle zwangerschap? ik merk dat mensen een stuk minder enthousiast reageren, niet in mijn naaste familie hoor maar daar buiten heb ik vaker gehoord " meid wat doe je jezelf aan"   ipv " jeeee wat leuk"   wel jammer vind ik want dit kindje is net zo welkom en gewenst. er wordt ook vaak gevraagd waarom we in vredesnaam voor ons 28ste drie kinderen willen.....pffff...alsof het op je 35ste dan ineens niet raar zou zijn!~

Ik heb wel al aardig rond gekeken naar wagens, ik wil er graag een wagen met de zitjes achter elkaar! Anders kom je gewoon niet meer door bepaalde winkels.
Bij babydump hebben ze wel een mooie, die heeft ook goeie dikke wielen.
Verder heb ik vanavond eens op ebay zitten neuzen. Daar kan je ook wel wagens vinden voor weinig geld! Het is misschien niet altijd zo hip, maar ze zijn wel nieuw.

Gelukkig heb ik nog geen echt nare opmerkingen gehad! Ik was alleen als de dood om het m'n ouders te vertellen! Die vinden nl dat je er toch wel een aantal jaar tussen moet hebben!! Maar me moeder reageerde gelukkig super blij! Ze alleen wel: gelukkig ben ik jou niet. En nee dat is ze idd niet hahahaha

Maar je hoort wel eens van die reacties dat je nu je kindje niet meer genoeg aandacht zal kunnen geven!! Vind ik zo stom! Wij hebben ook altijd jong kinderen gewild hoor! Ik weet dat niet iedereen in die positie zit. Maar we hebben een mooi huis en financieel zitten we goed!

ja precies, iedereen is anders toch, ik heb vriendinnen van mijn leeftijd zonder vriend, zo af en aan een baantje, stappen is hun passie, en ik veroordeel ze niet hoor, zij zijn gelukkig zo. Bij ons ging het heel snel anders en we hebben het prima,..op een extra kamertje na haha.

we gaan binnenkort wat wagens testen, ik vind die van happybaby naast elkaar het leukst, die heeft ook een echte kinderwagen bak en losse stoeltjes van je af en naar je toe maar hij is wel breed! ach we zien wel, onze oudste wilde vanaf 16 maanden de wagen niet meer in.

hee maar ik ga nu eindelijk weg, krijg pijn mn ogen haha

doeiii

Terug
Bovenaan