weer spannende tijden

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

hier weer een berichtje van mij
naar de vorige keer de pillen te hebben geslikt om mn cyclus weer "normaal" te krijgen heb ik daarna toch weer de zw verschijnselen gekregen.
nu zou ik eigenlijk afgelopen maandag (30-11-2009) ongesteld moeten worden maar er is tot nu toe nog niks.
gisteren heb ik een vroege test gedaan maar daar stond weer "niet zwanger"
nu heb ik gisteren ook naar mn gynecoloog gebeld omdat ik dit keer ook zo misselijk ben dat ik over moet geven en ben ook duizelig.
dus nu is de vraag hebben de pillen wel zn werk gedaan of zou ik dan nu toch wel zwanger zijn.
ik moest afwachten tot einde van de week en als ik dan nog niet ongesteld was weer testen, want volgens de verpleegkundige van de afdeling kan het wel zijn dat ik nu zwanger ben!
ik vind het zo spannend en wil zaterdag gaan testen zou toch een leuk sinterklaas cadeautje zijn hihi.
nou is mijn vraag hebben meer mensen pillen geslikt om hun cyclus weer normaal te krijgen en hoe verliep dat daarna met jullie ongesteldheid?

liefs bello

Ik heb geen ervaring met pillen om de cyclus weer op gang te helpen. Maar het zou wel een leuk Sinterklaas cadeautje zijn inderdaad als de test positief is.

hoi as

tanx voor je reactie maar helaas geen sinterklaascadeautje.
ik heb gisteren bloed laten prikken om te kijken waar de duizeligheid vandaan komt en daar krijg ik volgende week de uitslag van.
ook mag ik 4 januari naar de gyn, want ben nog steeds niet ongesteld dus denk weer geen eisprong gehad :(
maar goed even afwachten maar weer.

liefs bello

Terug
Bovenaan