weer sporten?

hallo dames!

Tis nu 2 maanden geleden dat onze kleine Juul is geboren en denk er sterk aan om zaterdag weer te gaan sporten. Lekker weer ff jezelf in het zweet werken. heb voor en tijdens de zwangerschap 2 keer in de week gevollyed en het begint alweer behoorlijk te kriebelen!
Andere dames hier ervaring mee?
 
Ik loop hard, ben alweer begonnen 6 weken na de bevalling, je moet jezelf er goed bij voelen denk ik! Vind het heerlijk, ff je energie kwijt!! Als je er behoefte aam hebt lekker gaan doen!!
 
Ook Joyce is na 4 weken weer begonnen met sporten. Ze is direct 3 x in de week aan het hardlopen. Ze vindt het heerlijk om er even tussenuit te zijn.

Dus ik zeg, gewoon doen zolang het goed voelt!
 
Ik ben tijdens de zwangerschap gestart met een cursus 'fit tijdens en na de zwangerschap'. Daar kregen we te horen dat je na 6 weken weer kunt beginnen met sporten, maar dat je dit wel moet doen op geleide van je bekkenbodem. Ongeveer zes weken na de bevalling ben ik met de 'na de zwangerschap' begonnen en dat voelt erg goed. Lekker om weer wat te doen. De eerste tijd hebben we veel aandacht besteed aan de bekkenbodem en inmiddels doen we de buik (in eerste instantie alleen schuine buikspieren), benen, billen en conditie erbij. Vanavond laatste lesje...

Als jij je goed voelt, lekker doen! Veel plezier!
 
Ik denk dat ik maar eens rustig aan ga beginnen.. had ook ergens gelezen dat sprinten en springen de eerste 3 maanden word afgeraden.. vrij lastig met vollyballen haha.. fanatiek duiken lijkt me ook niet echt heel verstandig nog. Eerst maar even een beetje conditie opbouwen. Al word je al aardig getraind als je de hele dag trapje op trapje af loopt met zown kleintje haha.
 
mmm ik ben niet zo'n sporter. Maar ik moet zeggen dat ik wandelen met Milan wel heerlijk vind. Dus als het een droge dag is gaan we er lekker op uit. Heb al helemaal zin in de zomer :)

En babyzwemmen, maar ja dat is meer sporten voor hem dan voor mij. Ik houd het wel lekker bij tekenen, hihi.

Sport ze allemaal!!!!!
 
Ik ben ook meer als Banka.
Sporten is niet echt iets voor mij. Ik vind er niks aan "even lekker een uurtje zweten" bah.
Maar (zoals aangegeven in het topic over de zwangerschapskilo's), ben bang dat ik wel moet wil ik de boel weer een beetje strak krijgen. Maar ik zal wel zien. Moet wel zeggen dat ik echt alles op de fiets doe of lopend (geen rijbewijs) dus al met al beweeg ik nog wel wat.
Jullie heel veel sportplezier. Ik vind het knap van jullie!
groetjes Hanneke
 
Veel plezier met sporten dames!
Ik sluit me aan bij Bianca en Hanneke haha! Ik woon 3 hoog en heb geen lift en heb ook geen rijbewijs dus kom zodoende wel aan mijn lichaamsbeweging ;-)

Liefs!
 
Terug
Bovenaan