weer te laat ongesteld

A

Anoniem

Guest
hallo

ik voel niet lekker vandaag?
ik zit al weer 4 dagen te wachten tot dat ik ongesteld word.
ik voel me zo zwanger ( maar ja dat heb ik wel vaker) ik weet niet meer wat ik denken moet. vorige maand moest ik stoppen met spuiten om dat mijn lichaam er niet zo goed tegen kan, dat was heel erg ik dacht echt nu gaat het nooit meer lukken? en nu ben ik in eens overtijd. hoe kan dit nu ik weet het zelf ook allemaal niet meer. ik krijg ook geen spuiten meer helemaal niks. zou het dan nu wel spontaan gaan? het is bijna ongelovelijk. ik wil me er niet zo mee bezig houden  maar ja....... je weet hoe dat gaat he. hoop dat alles goed komt moet volgende week woensdag in het zieken huis zijn. (hoop natuurlijk op goed nieuws)

groetjes marina

hoi marina, ik hoop zo voor je  dat het dan nu toch zover is, want zoals ik het uit jou verhaal kon opmaken had je eigenlijk het een beetje opgegeven en het even van je af gezet, ( wat ik zoiezo knap vind) en wat hoor je dan altijd!!!! dat ze zwanger zijn omdat ze er niet meer bezig waren, een vriendin van mij precies hetzelfde , steeds mee bezig geweest en toen eigenlijk opgegeven zo van laat ook maar , en wat denk je daarna zo zwanger als het maar kon zijn dus........
ik hoop het zo voor je,
( ik hoop dat ik ook een keer de knop kan vinden om het allemaal eenbeetje van me af te zetten maar vind het ontzettend moeilijk!!)
ik hoop snel weer een berichtje van je zien met goed nieuws!!!
groetjes wendy

Terug
Bovenaan