weer terug (bij af)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben weer terug van vakantie en alle zwangeren onder ons feliciteer ik natuurlijk van harte.
Ik ben de afgelopen maand 24 dagen ongesteld geweest en toen 3 dagen niets en toen 2 dagen weer wel en nu (3 dagen later) is mijn volgende menstruatie al weer begonnen. ik wordt er helemaal moedeloos van. Ik heb 2 maanden Clomid gebruikt en het heeft het tegenovergestelde bereikt van wat het zou moeten. Ik ben nu extreem lang ongi, dus we zijn gelijk met de medicijnen gestopt. Nu moet ik iedere week terugkomen en dmv een inwendige echo kijkt de gyn. hoe het allemaal gaat. Ik heb nu 2x een afspraak gehad en volgende week en die week daarop moet ik nog voor zo'n onderzoek en dan krijgen we die week daarop als het goed is te horen wat het vervolg is. Ik moet zeggen dat de vakantie ons erg goed heeft gedaan. Ik was er veel te veel mee bezig. Dat komt denk ik ook omdat ik moest tempen. Daar zijn we mee gestopt en dat gaat een stuk beter. Nu we weer thuis zijn krijgt alles zijn gewone ritme weer en moet je er toch wel weer redelijk vaak aan denken. Maar... we geven de moet nog niet op. Al is het wel zo dat (tussentijdse) bloedingen de groei / kans aanzienlijk verminderd. Helaas voor ons dus. Hopelijk komt er binnenkort een oplossing voor ons probleem. Zelf hadden we gehoopt voor het einde van dit jaar zwanger te zijn, inmiddels heb ik dat al weer bijgesteld naar volgend jaar zomer. We zijn nu 21 maanden bezig en het is moeilijk om het van me af te zetten. Af en toe merk ik dat ik bij de pakken neer ga zitten. Ik hoop gewoon dat het op termijn allemaal goed gaat komen.
(ik heb een poosje niet op het forum gezeten en ga proberen een hoop berichtjes te lezen, veel succes allemaal).

Brechtje

Tjonge wat een verhaal zeg. Nou, ik gun het je echt van harte,heel veel succes en ik hoop echt voor je dat alles goed komt.
suc6 Gabrielle.

Ik sluit me aan bij Gabrielle.. wat een verhaal, ben er stil van. Heel veel succes en ik duim voor je dat het nog voor het einde van het jaar gaat lukken!

Groetjes,
Aurora

Lieve Brechtje,

Wat verdrietig! Je hoort zo vaak goede berichten over Clomid, en dat het nou bij jou zo moet uitwerken... Ik hoop heel erg dat ze voor jullie een oplossing vinden. Hopelijk weet je over een paar weken wat meer.

Heel veel sterkte, meissie, en hou ons op de hoogte!

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan