Weer terug bij het zwanger worden forum!

A

Anoniem

Guest
Helaas maar waar, heb mijn tweede miskraam gehad. Ik had net vrijdag de verloskundige gebeld en afspraak gemaakt. Ik was net 6 weken. Vorige maand ook een miskraam gehad rond die week. Weet je, op dit moment heb ik helemaal geen behoefte om het familie enzo te vertellen van de miskraam, ze wisten ook niet dat ik zwanger was. Niemand kan er toch wat aan veranderen en de vorige x kreeg ik toch maar dingen te horen  waar je op dat moment toch niet op zit te wachte"je bent nog jong" en 'je hebt al een gezond kindje" Ik ben dit x ook niet zo verdrietig als de vorige x en ga deze week ook niet  naar de verloskundige om te kijken of alles weg is, mijn lichaam geeft het zelf wel aan denk ik dan maar. Nou op naar de volgende ronde. Lieve mensen, succes allemaal.

Liefs Esther

jeetje meis!wat erg.en geloof me ik weet waar ik het over heb,heb dit ook al een keer meegemaakt.
ik ga nu ook net als jij voor de tweede,hoop dat het mij (en ook voor jou)gegunt is.
moet nog een week voor mijn nod.(4mrt)dus spannend weer!

doe rustig aan,meer kan je gewoon niet doen.
kus corina

jammer mamaseptember!

waneer je begint met proberen zwanger te worden, denk je er niet gelijk bij na dat het zo vaak ook fout kan gaan. ik heb het ook aan de lijve ondervonden.
ik vond de 2de miskraam ook minder heftig dan de eerste keer.

sterkte.... en je hebt gelijk.. je lichaam geeft het zelf wel aan als er iets aan de hand is.

liefs Carina

heftig hoor!

Je bent (merk ik zelf) er toch zo ontzettend mee bezig (ook al is het goedbedoelde advies altijd: probeer er niet teveel mee bezig te zijn, pfff) en dan zoiets...

Ik wens je heel veel sterkte!

xLinda

Terug
Bovenaan