weer terug en me niet lekker voelen!!

Hoi lady's,

Gisteren terug gekomen van ons weekendje weg en we hebben heerlijk genoten! Wel doodop maar was daarom gisteren al om 9 uur naar bed gegaan. Geslapen tot vanmorgen 9.15 uur maar totaal niet fit. Voel me gammel en helemaal niet lekker! Ben vanmorgen ook voor de eerste keer weer bijna onderuit gegaan. Mijn bloeddruk is in mijn zwangerschappen erg laag dus ook nu weer.

Nou hoop maar dat ik me niet lekker voel door mijn bloeddruk en ik niet flink de griep krijg..

Voor de dames met een goede echo, super allemaal. Nu kan het echte genieten beginnen...

Voor alle nieuwe dames, gefeliciteerd!!! Welkom en een hele fijne zwangerschap!

Hoe zit het bij alle dames met de buikjes? Hier is die als een spurt aan het groeien. Is dan wel de derde maar jeetje lijk 's avonds wel 4 maanden zwanger. Ben bang dat ik mijn broeken niet lang meer aankan. 1 kan ik al niet meer aan..

Nou iedereen een fijne avond ik kruip zo weer mijn bedje in..

liefs trientje

Lieve trientje,

Wat fijn dat jullie een heerlijk weekendje weg hebben gehad, lekker genoten dus....
Lekker uitrusten hoor en lekker slapen waar dat kan. Ik vind flauwvallen etc wel een heele eng idee, pas goed op jezelf en je bloeddruk. Ik neem aan dat dat ook regelmatig wordt gecontroleerd? Sterkte!

Ik heb ook al een aardige buik (is ook niet gek met 2 ukkies hihi) en ik heb alleen nog maar makkelijk zittende broeken aan, geen strakke spijkerbroeken met knopen enzo....Heb zelfs voor thuis al mijn eerste positiebroek al :) Ik heb wel het idee dat het ook komt door de aanhoudende obstipatie, dat daardoor mijn buik echt opgezet is maar eigenlijk vind ik het helemaal niet erg!

Slaap lekker meis! Liefs Lynn.

hey meis

rustig aan hoor! denk goed om jezelf.
mijn buik begint ook al flink te groeien ook al is het meer vet dan baby haha. en dan hoor ik collegas steeds zeggen ja bij mij zag je pas een buikje bij ruim 20 weken dan denk ik hoe kan dat ik pas mijn broeken nu al niet :s
xxxx

Hi Trientje,

Nou hier nog een met lage bloeddruk...110 over 44 wassie de laatste keer...heb het bij de andere zwangerschappen ook zo laag gehad... Heb nu altijd zoute drop in mn zak zitten.. werkt goed!!!

Enne met mn buikje, nou die begint wel te groeien, ook voor mij de derde en dat gaat echt harder...!!
Pas niet alles goed meer, dus moet nodig wat dingen gaan halen, want over een week of drie/vier, kan ik het denk ik echt niet meer aan...

Slaap lekker en hoop dat je morgen uitgerust en weer lekker wakker wordt!!

liefs An

Terug
Bovenaan