weer terug en wachtend.........

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi allemaal

Zo, na een ruime week vakantie ben ik weer teur in mijn eigen huisje.

Allereerst aan de meiden die intussen weten dat ze zwanger zijn:

En   dan zal ik ook nog even wat over mezelf babbelen.
Ik heb deze maand wederom getemperatuurd, en er was zowaar een hele duidelijke eisprong te zien!!!!! En mooir voeg, dus misschien weer een kortere cyclus. Ik ben alleen daarmee al erg blij, mijn maand kan nu al niet meer stuk.

Maar goed, komende maand kunnen we niet klussen, dus deze maand zou het toch wel errug leuk zijn als ik ook een
baby in mijn buik heb.........

Ik heb vreemd genoeg deze maand helemaal geen kwaaltjes. Ik heb alleen een hele zere borst (eetje maar!!) maar die tel ik niet eens mee. Alle vorig maanden had ik last van zo'n beetje allen wangerschapsverschijnselen en kwaaltjes!!!!

O God!!!! Zou het kunnen????

Nou ja, ik duim maar gewoon........donderdag of vrijdag ga ik gewoon testen en dan zien we het wel weer.......
Iedereen heel veel succes weer!!!
Annet

Hoi Annet,

Welcome back! hoop dat je een vruchtbare tijd tegemoet gaat en dat je cyclus wat korter wordt!
Groetjes van Mirjam

Hai Annet, welkom terug!
Heb je een leuke vakantie gehad??
Ik moet even zeggen dat die foto van die echo sprekend die van mijn dochter is met  22 weken!! Echt sprekend! Hoe kom je eraan?

Groetjes,

TeHa

Hoi Teha

Ik heb hem gewoon via google van internet geplukt.......
Zou wel een giller zijn he???

Wordt toch wel weer een klein beetje hoopvol hoor......
Liefs Annet

O ehhh vakantie dus........

Ging wel. Mijn ouders hebben een stacaravan gekocht en die hebben we helemaal verbouwd en uitgebouwd. Ik dacht dat we ook wel een beetje vakantie zouden vieren, maar helaas bijna alleen maar gewerkt. Ben nu dus helemaal aan vakantie toe!!

Maar ach.....het is wel mooi geworden.
Kus Annet

Hihi, nouja, waarschijnlijk lijken alle kindjes op die echo's op elkaar.
Vrijdag is ook mijn NOD, maar ik geloof echt niet dat het gelukt is deze maand.
Voelde amper iets van een eisprong, terwijl het vorige maanden harstikke zeer deed.

Nouja, we zullen zien.

owwww spannend!!!
Wanneer ga je testen???
Ik zal als een idioot voor je gaan duimen...
Veel succes en laat je het wel weten??
Kus Annet

Terug
Bovenaan