weer terug gezet naar maart.

gister nog voor de intake geweest naar verlosk. heeft me weer terug gezet van 2 april naar 31 maart.
moet alleen wel met 20 weken nu naar gyneacoloog en meerdere groeiechos en suikercontroles. dit ivm met mijn laatste die 10 pond was. heb niet echt veel zin de medische molen in te gaan. hoewel het wel een veiliger idee is.. ben benieuwd..

Ik zit ook in die molen en ben onder controle van gyn en vk in het ziekenhuis en ik vind het helemaal niet erg. Bij elke controle krijg ik een echo dus zie ik mijn kleintje lekker vaak haha.
En ik vind het ook een lekker idee dat ik goed in de gaten gehouden wordt. Ik heb bij mijn zoon een hele hoge bloeddruk gehad dus het is wel een prettig idee om in de gaten gehouden te worden.

xx

pfff ik zou de kans op 10 pond veel enger vinden!
weet niet hoe je bevalling was maar ik was al blij dat mijn meid eruit was, die was bijna 7 pond, lekker klein dus maar had daar al genoeg moeite mee hihii, is toch wat anders dan een drolletje eruit poepen.

Heel veel succes en Welkom Terug!

He ik ben gisteren ook weer teruggezet van 1 april naar 30 maart,nu houden ze die termijndatum ook aan.dus ben weer blij met 2 dagen kado.ook al kan de beeb natuurlijk alsnog langer blijven zitten
liefs jootje

Terug
Bovenaan