weer terug...helaas een weekje korter...maar evengoed naar onze zin gehad :)

hoi meiden

2 weken frankrijk is helaas 1 weekje geworden...het weer zat ons echt tegen..dagen vol regen...en in de omgeving alleen maar "buiten activiteiten" te doen..erg jammer...mja...we hadden een aanbieding "2e week gratis" dus gelukkig hebben we daarop geen verlies gedraaid ;)

nu pakker we een weekje texel extra...eerst paar daagjes samen..en daarna blijf ik daar alleen om met vriendinnen af te spreken enzo...dus vermaken doen we evengoed wel :p

xxx

Hoi Hilmar,

Tjee, balen zeg! Het weer is hier helaas niet veel beter. Geniet nog even op Texel.
Hoe is het verder met je en de kleine puk?

Ben je al op de hoogte van " onze" Facebook site?

Groetjes,
Annet

hoihoi!

jep ben op de hoogt!! en gelijk aangemeld...of iig bij carola..en die heeft mij gelijk uitgenodigd :)

super leuk!!

heb gelijk ook ff een fotootje geplaatst! :) haha

met ukkie is alles goed...

een vriendin van mij had nog een "angelssound" ding...hahhaah...wat inhoud...dat je zelf naar t hartje kan luisteren :) gister vanauit vakantie..voor t slapen gaan gelijk ff gecheckt...was dit keer erg moeilijk te vinden...maarrrr..na een kwartiertje alsnog...klonk als een erg goed kloppend hartje :p straks misschien weer ff luisteren...zoooo leuk!!

xxx

Hai Hilmar,

Jammer dat jullie 2de weekje vakantie 'in het water' is gevallen maar gelikkig heb je nog wat leuks in het vooruitzicht! Lekker genieten nog hoor meid!

Hoe gaat het met je zwangerschap en je kleine ukkie?
Leuk ook om op fb je 'buik' foto te zien.....

Pas je wel op met die Angelsound? Ik hoor en lees daar namelijk hele verschillende berichten over, dat het ook schadelijk kan zijn......weet niet of dat ook echt zo is maar toch!

Fijne dag! Liefs Lynn.

hoihoi

ik heb voordat ik die angelsound ging gebruiken...eerst navraag gedaan bij VK..en ze zei dat t voor de baby gen kwaad kan...

maar...

dat ik me er wel bewust van moet zijn dat ik ook t hartje soms niet kan horen..net zoals dat de VK ook kan gebeuren...gewoon weg omdat de uk zich "verstopt" zeg maar...

daar ben ik me gelukkig bewust van..maar is wel echt leuk..

net weer ff geluisterd... :p en hoorde helemaal soort van geprutteld...zooooo grappig..waarschijnlijk dat de kleine een schopje gaf ofzo..tot 3x aan toe..echt super..

en idd extra weekje texel..kan voor mij nooit geen kwaad :p mijn vriend gaat ook paar daagjes mee...hij heeft zelf weinig met t eiland..maar gaat mee voor mij..omdat hij weet dat ik t leuk vind..dus das werg lief van hem :) we gaan daar proberen(als t weer mee werkt) een beetje de toerist uit te gaan hangen...op de garnalen kotter of robbentocht ofzo..hahah...dus ff afwachten :)

xxx

Jammer man van jullie vakantie! Maar weekje texel is ook altijd lekker!

Fijn dat je een apparaatje hebt om te luisteren? Niks voor mij ik zou niks anders meer doen!

Liefs

Hé bah, wat jammer van het weer! Texel is heerlijk!! Tenminste dat vind ik wel, probeer elk jaar wel te gaan... :)

Enjoy en hopelijk heb je hier wel nog wat droge dagen...

Terug
Bovenaan