Weer terug, helaas

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben Cor, ben 26  en ik kom van het novemberforum. Ik was helemaal in de gloria want begin maart ontdekten we dat we zwanger waren!!!! Ik had van te voren al wel wat 'verschijnselen': andere en groter tepels, mijn gezicht veranderde en bij vlagen misselijk. We zijn vanaf november bezig dus we durfen er eigenlijk niet op te hopen.
Helaas is het na bijna 7 weken misgegaan. Ik heb 23 maart een miskraam gehad.
Na een wat verdrietige periode willen we er weer voor gaan. Ik wacht even mijn ongesteldheid af... Morgen is het vier weken geleden, en ik had altijd een cyclus van 27/ 28 dagen, dus het is even afwachten.
Wanneer mijn volgende NOD is weet ik dus nog niet: ik laat het snel weten.

Ik kom weer gezellig met jullie kletsen!
Tot snel,
Groet Cor

He gadverdamme wat vreselijk voor je.
Ik kan er alleen niet over mee praten omdat ik zoiets nooit heb meegemaakt, maar het moet vreselijk zijn dus ik kan je alleen maar sterkte wensen......

Sterkte Liefs Mirella

Hallo Cor,

Wat ontzettend rot voor je meid!!
Toch moet ik je een compliment geven omdat je er zo positief tegenaan kijkt en zoiets hebt van: we gaan er weer voor! Dat vind ik echt heel erg knap!
Ik hoop voor je dat het gauw weer raak is en dat het dan goed blijft gaan. één ding weet jij in ieder geval zeker... je kan zwanger raken!!

heel veel succes en sterkte de komende tijd!

greotjes kreeftje

hey meid
verschrikkelijk balen. Vind het fantastisch dat je er weer 100% voor gaat.
Veel Succes

Groetjes Grace

hoi Cor,

knap van je dat je er weer vol goed moed tegen aan gaat!
Het is toch allemaal heftig en verdrieteig wat je hebt moeten doormaken.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben wat betreft je cyclus dan weet je waar je aan toe bent.
veel succes doeidoei

Wat erg voor jullie zeg !!!!!!!

Maar inderdaad het beste is denk ik, om net zoals jij nu doet, vol goede  moed weer in de toekomst kijken en er weer voor te gaan. De volgende  gaat vast goed  !!!!

Heel veel succes gewenst.

Groetjes Ellen

Hoi,

Ik kan niet meepraten over hoe het voelt om een mk te krijgen. Maar ik kan het me HEEL goed voorstellen.
Eerst die blijdschap en dan dat grote verdriet............. sterkte......

Succes verder!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan