Weer terug // LIEKJE :)

hallo allemaal,

Een tijdje geleden tijdens mijn zwangerschap ben ik ook actief geweest meer een tijdje weggeweest.

Nu lag mijn kleine meid vorige week in het ziekenhuis en was weer eens gaan kijiken en vond het erg leuk veel herkenning te vinden.

Daar kwam ik liekje tegen haar meisje lag naast mijn meisje. Zie haar berichtje als het ziekenhuis je 2e huis is.

Ik ben trouwens sabine 27 jaar mamma van naomi 06-04-04 en Louise 10-03-07. Louise heeft een zware reflux en daardoor waarschijnlijk problemen met eten.

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo laat binnen kom vallen. ha ha.

Mochten jullie iets over of van mij willen weten dan hoor ik het wel.

Gr. Sabine

Hallo,

altijd leuk toch hoe meer zielen he........ik hoop dat het al iets beter gaat met je dochtertje

liefs Corina mamavan Timo (bijna 9) en Renzo (6 ½maand)

Hallo,

leuk om te lezen dat je ook enthousiast bent! En hopelijk gaat het nu weer wat beter met je kleine meid!

groetjes,
Kiki (mv Stijn 09-03-07 en Iris 16-03-05)

hey sabine ,
wat leuk dat je gezellig mee kletst op het forum.
Hoe is het trouwens met louise?Alweer wat beter?En alweer lekker thuis? Heeft ze ook nog steeds sonde voeding?En wat voor medicijnen krijgt ze voor haar reflux?
Wij moeten woensdag weer wegen ben heel erg benieuwd hoor hoeveel Reana is aangekomen, maar ik vind haar er wel stukje voller uitzien dus heb goeie hoop!!!
Nou, hoop gauw weer wat te horen van je...

Dikke kus en knuf

liekje mama van Joy en Reana

o,ja mischien is het makkelijker kletsen via msn. Mijn adres is liekusb@hotmail.com  dan kletsen we makkelijker. En iedereen die me nog meer toe wilt voegen dat mag altijd hoor!!!
Groetjes

liekje mama van Joy en Reana

Terug
Bovenaan