Weer terug, maar wel met een andere naam.

Zoals de titel al zegt ook ik heb een andere naam. Voorheen heette ik mar1985 en nu is dat dus aug2012 geworden..
Alhoewel ik niet helemaal helder nadacht op het moment van aanmaken, want als alles goed gaat komt ons kindje in augustus 2013 en kwam niet in augustus 2012!
Ook ik had problemen met reageren op het forum, maar heb een tijdje niet de zin gehad om uit te zoeken hoe ik dit moest aanpakken. Wel heb ik veel meegelezen met jullie.
@ ilimalek, wat maken jullie veel door, ik hoop zo dat je kindje in je baarmoeder blijft zitten en goed blijft groeien.
@ jdw, goed idee, als we zo'n 12 weken zijn vind ik een gesloten facebook een top idee!

Met mij gaat het redelijk. 2weken terug verschrikkelijk geobstipeerd, buik deed zo'n zeer, was bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar gelukkig kwam er op de echo uit dat ook onze uk op de goede plaats zit. Nu heb ik medicatie die ervoor zorgen dat ik een betere doorstroom heb, zeg maar. Nu heb ik alleen wat weeige gevoel in mijn maag nog, kan niet veel eten en of drinken tegelijk want dan komt het er weer uit. Vaker geen trek in eten als wel. Op aanraden verloskundige nu maar gestart met vitamine speciaal voor as mama's.
Ook heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Nagedacht over de combinatietest, deze doen wij wel. Eerste echo heb ik op 8 januari. Spannend!! Dan weet ik ook hoever ik ben, volgens laaste men. ben ik morgen alweer 9 weken. Dus we wachten af..
Veel liefs en tot schrijvens!

heey ik lees even mee hoor, ik zat 5 jaar geleden hier en toen zijn ze er even mee gestopt met dit forum vanwege de problemen en hebben wij via forumup.nl een forum aangemaakt, is gratis misschien is dat een idee? een tip. veel plezier allemaal en fijne zwangerschap toegewenst!!

Terug
Bovenaan