weer terug... maar...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Jullie kennen me toch nog wel? Ik ben er een paar maanden tussen uit geweest, omdat ik weer aan de pil was doordat mijn behandelaar vond dat een 2e kindje voor mij te zwaar zou zijn. Ik was het daar redelijki mee eens, maar nu niet meer... Ik ben een stuk sterker, en heb alles meer op orde. Morgen heb ik weer een gesprek met haar, maar ze weet al dat ik weer gestopt   ben met de pil. Ik sluit me dus weer bij jullie aan. Met een paar maanden "pauze" er tussen ben ik nu al 2 jaar bezig...
We kijken allebei erg uit naar een zwangerschap en nog een kindje, zijn er helemaal klaar voor. onze eerste hebben we 9 maanden op moeten wachten voor ik zwanger was, nu duurt het dus wat langer. Ik hoop dat het nu snel raak zal zijn...
Als je 3 maanden de pil geslikt hebt, zou je danecht helemaal moeten ontpillen? Of zou dat wel mee vallen? Heb er niet echt ervaring mee...

Graag hoor ik van jullie...

Liefs J26 (inmiddels 29)

Hoi J26,

Je vraag over ontpillen kan ik niet beantwoorden, maar misschien de andere meiden wel. Zelf denk ik dat als je de pil gebruik je altijd wel even moet ontpillen. Maar ik hoop natuurlijk  dat dat bij jou niet nodig zal zijn.  Waarom ik reageer? Nou, toevallig  heb ik met mijn man gisteren definitief besloten om ook voor nummer 2 tegaan. Bij  mijn eerste zwangerschap duurde het 2 jaar, dus ben  benieuwd of ik nu weer lang  moet wachten,  Ik  slik geen pil, dus kan ik gelijk beginnen met ronde 1. Mijn NOD is.......22 februari,  Wanneer is jouw NOD?

hoi J

leuk dat je er weer bent!
en fijn te lezen dat je weer mag gaan proberen...
nu maar hopen dat het snel mag lukken!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan