Weer terug na miskraam

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik meld mij hier weer aan omdat ik afgelopen zondag een miskraam heb gehad met 6 weken.
Heb vandaag een afspraak gehad bij de gyn en alles was schoon.
Nadeel is dat ik eerst 4 weken moet wachten voor ik weer na de gyn mag om mijn lichaam te laten rusten voor ik weer aan de clomid begin...
Dat was voor mij echt nog een baal moment.
Aangezien ik van mezelf niet ongesteld word krijg ik dan eerst ws weer primolut voordat ik clomid mag gebruiken...
Dus ben dan al met al zo 2 maand verder.
Dat viel me echt heel erg tegen...
Maarja het is ons op de natuurlijke manier een keer gelukt dus dat is wel weer goed...
Ik hoop dat ik snel weer een positieve test mag hebben...
Hopelijk snel en samen met een heleboel van jullie!

Liefs Jennifer

hey meid

wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! En laat de 2maanden dan maar snel voorbij gaan. En hopen dat je dan weer snel naar de mama club mag!

Liefs Renate

Hai lieverd,

Wat een vreselijk verhaal! Wat kl*te zeg!! Ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt en jullie snel weer positief nieuws hebt!

Dikke knuffel Lynn

hee meid,

hoe gaat ie nu met je? hoop dat je gauw weer posi mag testen meid!!
liefs

Jeetje vreselijk zeg! Heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je weer snel een positieve test hebt.......

Ik vindt het zo erg voor je. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Mijn was in juli. Ik hoop dat je en ik ook natuurlijk, snel zwanger mogen zijn en wel van een gezonde zwangerschap! Geef het wel een plek! Ik heb mijn een naam gegeven. Deze ga ik natuurlijk nooit meer gebruiken voor een andere. Wel een naam gekozen dat voor jongen en meisje kan gebruikt worden. Naam in een hart gegraveerd en hangt standard om mijn neck. Ik doe hem pas af denk ik als de uitreiking datum voorbij is. Dit is mijn manier te herdenken. Hoop dat je snel better voelt en op naar over 2 maanden. Hele dikke knuffel!

Och meid wat naar! Heel veel sterkte, neem even de tijd om dit te verwerken hoor,...

Terug
Bovenaan