Weer terug naar mk

A

Anoniem

Guest
Heey meiden

Hierbij wilde ik jullie even laten weten dat ik gistermorgen een mk gehad heb en dus niet meer bij de juni mama's hoor! Ik had was oud bloed vanaf maandagavond.. toen verwachtte ik er nog niks van want dat had ik bij mijn 2e dochter ook. Dinsdag werd het al wat meer en ook wat helderder. Dinsdagavond om 18.15 naar bed gegaan was erg moe. Ook had ik toen al wat ongesteldheids pijn! S'nachts werden de meiden even wakker en toen ik de oudste naar bed bracht zat ik ineeens helemaal onder het bloed! Even onder douche en weer slapen. Rond 6 uur weer naar de wc en toen kwam het vruchtzakje er al uit!
Daarna nog veel bloedverlies maar buikpijn zakte al snel af!!

Vandaag een echo gehad bij de gyn en het zag er goed uit! Alles is eruit dus dat is mooi! Nu moet ik 4 weken afwachten en dan een test doen! Is die nega moet ik aan de provera (ongi opwekken) en dan aan de clomid! Is hij posi moet ik weer naar het ziekenhuis, echo maken en bloedprikken en nog wat langer wachten! Ik ben er zelf erg rustig onder en heb het geaccepteerd!

Ik kom dus weer terug bij het zwanger worden!
Liefs!!
.

Wat jammer voor je, maar wat ook wat sterk van je dat je er zo over denk.
Hopelijk is het jullie weer snel gegund.
Mamajo.

Wat naar om te horen dat het is mis gegaan! Idd heel goed dat je het hebt kunnen accepteren, dat vind ik erg knap!... Sterkte de komende tijd, ik hoop voor je dat alles na de onderzoeken 'goed' is en dat jullie verder kunnen gaan met het proberen zwanger te worden...

wat jammer dat het mis gegaan is!
hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!

sterkte!

xx sas

Wat vervelend om te horen, ik wens je heel veel sterkte, en pas goed op jezelf, want ondanks alles hakt het er best behoorlijk in.

sterkte en liefs lolly

Wat een heftige teleurstelling, ik heb het helaas ook mee gemaakt.
Ik heb nog wel advies; neem even de tijd om het te verwerken voor je weer begint.

Ik zag een nieuwe zwangerschap als middel om met mijn verdriet om te gaan. Het duurde 9 lange maanden voor ik weer zwanger werd. En elke keer als ik weer ongesteld werd, zat ik te huilen van ellende. Ik had het niet goed verwerkt.
Het waren hele heftige en zware maanden...

Ik hoop dat je er wat mee kunt en je verdriet serieus neemt.

Ik hoop ook dat je heel snel hersteld en natuurlijk dat je weer zwanger gaat worden, maar neem echt even de tijd...!!

liefs Lorelei

Wat vervelend! Heb t ook meegemaakt dit jaar (2x) en was verdrietig maar ook nuchter net als jij... Je lichaam heeft gelukkig in de gaten gehad dat t niet goed was, en das ook wat waard, toch? Als jij maar gezond bent, dat is de basis voor een goede nieuwe start. Sterkte!

Hoe rot en hoe zwaar het ook voor je voelt, je lichaam laat niet voor niets een zwangerschap niet doorgaan. Wie weet wat de rede is geweest!

Ik ben helemaal verbaasd hoe rustig je berichtje overkomt. Goed hoor!

Heel veel succes met de verdere pogingen en kijk goed wanneer je er weer aan toe bent!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan