Weer terug op dit forum...

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,
Mijn man en ik waren bijna anderhalf jaar bezig om zwanger te raken.
Afgelopen zomer naar de gyn geweest en uiteindelijk kreeg ik Clomid.
Ik had van mezelf wel een eisprong maar heel onregelmatig en net geen goede eisprong.
Na 1 kuur Clomid raakte ik al in verwachting, maar helaas heb ik vorige week een miskraam gehad. Ik was toen bijna 7 weken.
Gelukkig is het allemaal in 1 keer goed gegaan waardoor ik geen curretage nodig had.
Ik heb ook niet heel veel pijn gehad, ben gewoon ongsteld geworden maar dan heftiger dan anders.
We proberen nu weer de draad op te pakken. En zijn dus weer terug op dit forum.
Ik moet nu de volgende menstruatie afwachten en dan mag ik weer medicijnen slikken.
Gelukkig weet ik dat veel vrouwen na een miskraam snel weer zwanger raken.
Dus daar houden we ons maar aan vast.
Liefs van Marieke

Lieve Marieke,

Jeetje wat ontzettend jammer voor jullie, en jullie zijn al zo lang bezig.

Maar pobeer inderdaad maar positief te blijven, het is gelukkig wel al een x gelukt en het gaat vast en zeker ook de 2e keer lukken.

Veel sterkte!

xxx

Jasmijn 75

Ohh wat erg Marieke! Ik weet het goede bericht nog zo terug te halen, toen we met een clubje tegelijk nod hadden... he, ben er van onder de indruk hoe cool je blijft, pffff.

Heel veel sterkte en Liefs

Hoi Marieke,

Wat een vreselijk nieuws. Ook ik zat in het groepje dat rond die tijd haar nod had. En schrik van dit nieuws.

Veel sterkte met het een plekje te geven.

Juup

Dank jullie wel voor je lieve reacties.
Ik kom misschien inderdaad   wat cool over, maar natuurlijk heb ik er veel verdriet van gehad.
Ik zag het niet als een verlies maar als een grote teleurstelling. Ik heb echt dagen zitten huilen, maar nu zie ik het allemaal weer positief in.
Een vruchtje word niet voor niks afgestoten.
De gynecoloog zei dat 50% van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam.
Ik wist niet dat dit percentage zo hoog lag.
Gelukkig is de kans dat het de volgende keer wel goed gaat heel groot.
Maar tuurlijk zullen we angstiger zijn de volgende keer. We hebben er lang over gedaan om zwanger te worden en we weten nu in ieder geval dat het wel kan met behulp van medicijnen.
Volgend jaar met kerst zitten we gewoon ook met een klein guppie.
Liefs van Marieke

Hey marieke

Bah wat een vervelend nieuws.
Ik hoop dat het de 2e keer beter gaat.
Koppie op, sterkte.

Groetjes mirjam

Hoi Marieke,

Ik zat ook in  dat nod-groepje. Ik schrok me kapot van jouw berichtje, wat vind ik dit erg voor je. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk wordt 2006 een heel vruchtbaar jaar voor ons allemaal.

Groetjes Mir

Hoi Marieke,
Wat ontzettend sneu voor je.
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed zal gaan.
Succes met het verwerken van je verdriet.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan