weer terug/overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Heb al enige tijd hier een profiel ben alleen al tijdje niet online geweest. Dit zal ik nu wel weer zijn want vind het fijn om af en toe mijn ei kwijt te kunnen en elkaar te helpen en steunen.

Inmiddels ben ik 3dagen overtijd. Maar helaas de testen blijven negatief. Zaterdag heb ik een test van predictor gedaan en vandaag 1tje van de kruidvat (die van 2voor 5 euro). Ik snap er niks van. De symptomen die ik heb zijn: Vaak plassen, met vlagen heeeel licht misselijk en ben sneller moe. Ook voel ik af en toe van die ongesteldheids krampjes maar dat is allemaal maar van korte duur.

Ik wordt er wel allemaal heel onzeker van en weet gewoon even niet wat ik nu moet doen. Hebben jullie tips voor mij?

Liefs!

Ik heb het afgelopen maand ook gehad..altijd regelmatige cyclus maar afgelopen maand was hij extreem lang, ik was 6 dagen overtijd, en de testen bleven negatief..
Uiteindelijk werd ik toch ongi...kan dus alle kanten op...wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je er te veel mee bezig bent kan dat het ook tegen houden...
Probeer lekker te ontspannen, probeer afleiding te zieken..alleen helaas ik weet hoe moeilijk dit is!!!
Maar kan ook goed zijn dat je net iets te vroeg hebt getest... Spannend hè!!!

Even geduld hebben en over een paar dagen nog een keer testen.
Als je er constant mee bezig bent ga je ook van alles voelen (heb ik ook last van).
En bij mijn eerste werd de test pas positief na een week.
Kan dus nog alle kanten op. Probeer je gedachten te verzetten (hoe moeilijk dat ook is).

Terug
Bovenaan