weer terug; tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Ha dames,
Ik dacht dat dit forum verdwenen was... Ik voel me weer helemaal thuis met de bekende namen! Elisabeth groeit heerlijk en gezellig en inmiddels is de tweede op komst (eind januari).
Ik ben op zoek naar een kinderwagenoplossing zodat   onze tweede lekker in onze gewone kinderwagen kan liggen en Elisabeth op de een of andere manier kan zitten. Ik heb de buggypod gezien, maar die kan helaas niet aan onze wagen vast. Heeft iemand van jullie een goede tip? (we zijn erg gehecht aan onze kinderwagen omdat de bak daarvan op de achterbank van de auto mag en het kindje dus lekker kan slapen in de auto).
Groetjes, Renske

Hoi Renske, vergeef me mijn vergeetachtigheid, maar ik weet ff niet zo gauw waar ik je moet plaatsen. Je nickname komt me niet bekend voor (hihi, denk ook dat het een foutje is of niet?). En we hebben nog een Renske, maar die ben je niet. Heb je een reminder ofzo dat ik weer even weet wie je bent (foto, speciaal verhaal wat we nog moéten weten)? Ik kan wel kijhard gaan roepen: Heeee, welkom terug, wat leuk dat je er weer bent, hoe gaat het met je ... Maar dat zou wel raar zijn als je mij helemaal niet blijkt te kennen. haha
Nou ja, wel welkom terug in ieder geval, want dat is iedereen uiteraard!
Liefs van Nelleke  

Grrr....ik word echt crazy van dit forum.
Nog maar een keer proberen: Welkom terug ook al ken ik je volgens mij ook nog niet.
Om op je vraag terug te komen:
Wij zijn op jonge gezinnenbeurs geweest en hebben daar de volgende oplossingen gezien. Ik weet natuurlijk niet welke wagen je hebt, maar er zijn twee oplossingen.
Op het meerijdplankje van de bugaboo kun je een stoeltje bevestigen waar je kindje op kan gaan zitten als hij moe is. En er komt in december ook een (universeel) plankje met stoeltje op de markt voor vele andere wandelwagens. Het enige wat je wandelwagen moet hebben is een  buis tussen de achterwielen waaraan je het plankje kunt bevestigen.
Je kunt beide systemen bekijken (en bestellen) op: www.kid-sit.com
Wij denken er zelf ook over om deze aan te schaffen, aangezien onze dochter nu ook nog niet loopt en 20 mnd is als de tweede komt.

Succes ermee en  met je zwangerschap.
Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Dag meiden,
Dat je mijn naam niet herkent, klopt wel, ik heb een nieuwe aangemaakt (vanwege het mailadres) en zo ongeveer elke gebruikersnaam die ik intikte kreeg de melding: 'de gekozen gebruikersnaam bestaat al'. Vandaar mijn aparte nickname, ik dacht dat die waarschijnlijk nog niet vergeven zou zijn...
Op het vorige forum was mijn nickname Elisabeth (stiekem de naam van ons toen nog niet geboren dochter...) of Mulatsag.

Dank voor de tip in ieder geval wat de wagen betreft, ik ga eens even snuffelen.
groetjes, Renske

Terug
Bovenaan