weer terug uit het ziekenhuis na operatie

Hoi Meiden,

Het is allemaal achter de rug!!en ik heb goed nieuws. Ik ben net voor het eerst mijn bed uit en zit heel even achter de computer. Ik heb geen verklevingen, wel een klein plekje endiometrose maar dat was niet erg ernstig. Beide eileiders zaten verstopt. Het heeft de gyn. veel moeite gekost om het open te maken. De linkerkant is niet gelukt. Hij denkt dat dit al vanaf mijn geboorte dicht zit. Maaaaar de rechterkant is helemaal open!!!!! Een hele opluchting dus. We krijgen 13 juli het hele verhaal te horen maar IVF is dus niet meteen nodig. IUI is waarschijnlijk ook een optie!!
We gaan er dus weer volledig voor.
Ik heb wel veel pijn gehad de dag van de operatie en daarna. In het ziekenhuis konden ze de pijn niet stillen en hebben ze op het laatst een morfine prik gegeven die heerlijk was. Nu is de pijn draagbaar. De wondjes zijn niet erg pijnlijk die trekken alleen. Volgens de dokter heb ik pijn omdat hij erg veel kracht heeft moeten zetten op de eileiders om de boel vrij te krijgen. Ik heb erge pijn in mijn rug en dat komt(volgens de zuster) omdat ze me in één of andere hoela hoep houding hebben gehad tijdens de operatie. Ik wil het niet weten hoe ik erbij heb gelegen zeg! Lekker genant!

Mijn man is opgenomen in het ziekenhuis vandaag. Volgende week wordt hij geopereerd aan een hernia. Ze belden gisteren dat ze hem kwamen halen maar hij heeft het vanwege mij uit weten te stellen. Het is de beste oplossing voor hem maar het is allemaal wel erg slecht getimed hoor. Hij kon niet mee met mij toen ik werd geopereerd en nu is mijn moeder vanochtend met hem mee de ambulance in gegaan. We waren er allebei een beetje verdrietig over. Ik ga alles op alles zetten om vanavond even naar hem toe te kunnen. Ik ga dus nu mijn bedje weer in.

Liefs Inge

Hee Inge!

Gewéldig nieuws zeg!!
Echt goed dat je geen verklevingen hebt, maar een klein beetje endo is gevonden, maar vooral dat een eileider gewoon open is!! Heerlijk meid dat je dit achter de rug hebt en dat voor jullie de wereld van IUI open gaat!

Wel verdrietig ja zeg, allebei het zh in zonder dat je bij elkaar kunt zijn...bad timing idd.

Ik ben superblij voor je!!
Kruip maar lekker in je bed enne niet stiekum in de hoelahoephouding kruipen he, haha!!

Sterkte en geniet van je geslaagde operatie.

lfs. Suus

Ik sluit me bij suus aan inge. eentje is in principe toch genoeg? iik hoop dat bij je man ook alles goed gaat! wel tegenvaller dat je veel pijn hebt, maar gelukkig gaat dat weer voorbij. lekker uitrusten he! lis

Jeetje, inge dat is geweldig nieuws!!

Wel erg zielig voor jullie hoor,,,beide in de lappenmand!!!

Inderdaad maar niet aan denken hoe charmant je er bij hebt gelegen,,o, o wat moeten jullie er toch veel voor over hebben he,,,het valt niet mee!!

Ik hoop dat jij en je man snel weer op de been zijn,,,en niks jullie meer in de weg staat!!

Liefs moi xxxx

Hoi Inge, goed nieuws zeg. Wel heel vervelend dat jullie nu alletwee zo sukkelen, kun je elkaar niet echt steunen. Ik moest wel even grinniken hoor over de hoela hoep houding, het is inderdaad maar goed dat je in diepe slaap bent als ze zoiets doen, je zou je rot schamen.....!
Waarom is je man nu al opgenomen als hij volgende week pas geopereerd word? Nou ja, voor jullie allebei veel succes en beterschap, en ik hoop dat jullie allebei snel weer de oude zijn.

Liefs Molly.

Hoi Inge,

Wat een goed nieuws voor jullie zeg. Wat heerlijk dat je eerst nog voor iui kunt gaan, geeft toch weer veel meer kansen en je kunt natuurlijk met 1 werkende eileider ook zwanger worden.

Wel sneu dat je man nu ook net geopereerd moet worden. Kan me voorstellen dat je daar een beetje verdrietig over bent.

Ik wens jullie allebei beterschap en hoop dat je gauw kunt gaan behandelen voor een zwangerschap.

Het is jullie van harte gegund.

Liefs,
Joan

Ha die Inge,
Goed zeg dat de operatie v je geslaagd is en 1 ei-leider open is,alleen inderdaad erg jammer dat je nu allebei aan t klungelen bent en je man nu (zonder jou) in t ziekenhuis ligt.
Hopelijk komt t ook snel goed met je mannetje,zal zeker duimen.
En dan kunnen jullie voor de zwangerschap gaan,geweldig hoor!!!
Groetjes pluk

Lieve Inge,

Wat fijn zeg dat er voor jullie ook weer een hoop kansen open liggen nu! Ik hoop dat je snel herstelt van je operatie.... dat gesukkel is inderdaad ook maar niks.
En wat je man betreft: ik ben zelf geopereerd aan een hernia, weet dus wat het is, en ik kan je (man) dus uit eigen ervaring vertellen dat de eerste 3 weken na de operatie nog een beetje hommeles zijn, je je de volgende 3 weken weer helemaal het mannetje/vrouwtje voelt worden en dat ik me na die eerste 6 weken dus iedere dag weer een beetje meer de oude voelde worden.
Wij zijn trouwens (met instemming van de neurochirurg, haha) 2 maanden na de operatie weer gaan klussen! En dan stel ik me zo voor dat het bij een vrouw qua "wat is verantwoord" toch anders ligt (zwangerschapsbuik --> rug) dan bij de man).

Meissie, het gaat bij jullie over een paar weken vast lukken!!!!

Liefs, Hummeltje

Terug
Bovenaan