Weer terug van daagjes weggeweest!!

A

Anoniem

Guest
Ha dames,

Wij zijn bezig aan onze laatste 2 dagen van 3 weken vakantie!
Wij hebben ons dit jaar gewaagd aan daagjes weg Plaswijckpark Rotterdam, Juliandatoren, strand (toen scheen de zon) en dat soort uitjes
Ook hebben we een nieuwe ketel aangeschaft en dankzij een zeer handige man en schoonpa een hoop geld bespaard door zelf de ketel op te hangen.

Morgen houden we ons een daagje rustig en gaan we langs bij mijn  ouders die vanavond weer terug zullen keren van  3 weken vakantie.
Ik ben  blij dat mn ouders nog in staat zijn om te gaan en staan waar ze willen
(mn moeder is 65  mn pa 68) maar ik ben altijd weer blij als iedereen veilig op zn stekkie zit.
Een zaterdag gaan we eens kijken bij Tivoli (berg en dal)
We zijn daar nog nooit geweest dus ik ben wel weer benieuwd, we zullen zien!

We zijn dus erg uithuizig geweest en daarom heb ik weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen en dat heb ik echt we gemist hoor.
Ook al ben ik meer een lezer dan een schrijver ik vind het erg gezellig om weer even lekker met jullie bij te kletsen
Manlief begint maandag weer, maar de scholen hebben hier nog 3 weken vrijaf
Maar zal proberen zo vaak mogelijk langs te komen

tot later lieve meiden,
Achnita

Hoi Achnita,

Gezellig hè van die uitjes!. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Ik wil alleen nog even wat zeggen over Tivoli. Ik zeg eerlijk dat ik er zelf in geen jaren ben geweest, maar een vriendin van mij is er vorige week nog geweest (wij wonen er redelijk dicht bij) en die vond het een beetje vergane glorie. De kinderen hadden het geweldig gevonden, maar er was veel stuk en vies enzo.
Nu wil ik jullie gezellige dag niet bederven, maar ik wilde het je toch even melden.
Andere leuke dingen hier in de buurt voor kleinere kids (tot een jaar of zes) zijn 'Het hof van Kaatje' (dat is in het dorp waar ik woon en wij brengen er heel wat uurtjes door) en 'Het maisdoolhof' in Malden. Beide hebben wel een eigen internetsite. Misschien heb je wat aan deze suggesties en anders wens ik je heel veel plezier in Tivoli. Daar zit trouwens een heel lekker pannenkoekenrestaurant tegenover!

Groetjes, Karin

Hoi Achnita,

Hoe was het uiteindelijk in Tivoli?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan