A
Anoniem
Guest
Ha dames,
Wij zijn bezig aan onze laatste 2 dagen van 3 weken vakantie!
Wij hebben ons dit jaar gewaagd aan daagjes weg Plaswijckpark Rotterdam, Juliandatoren, strand (toen scheen de zon) en dat soort uitjes
Ook hebben we een nieuwe ketel aangeschaft en dankzij een zeer handige man en schoonpa een hoop geld bespaard door zelf de ketel op te hangen.
Morgen houden we ons een daagje rustig en gaan we langs bij mijn ouders die vanavond weer terug zullen keren van 3 weken vakantie.
Ik ben blij dat mn ouders nog in staat zijn om te gaan en staan waar ze willen
(mn moeder is 65 mn pa 68) maar ik ben altijd weer blij als iedereen veilig op zn stekkie zit.
Een zaterdag gaan we eens kijken bij Tivoli (berg en dal)
We zijn daar nog nooit geweest dus ik ben wel weer benieuwd, we zullen zien!
We zijn dus erg uithuizig geweest en daarom heb ik weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen en dat heb ik echt we gemist hoor.
Ook al ben ik meer een lezer dan een schrijver ik vind het erg gezellig om weer even lekker met jullie bij te kletsen
Manlief begint maandag weer, maar de scholen hebben hier nog 3 weken vrijaf
Maar zal proberen zo vaak mogelijk langs te komen
tot later lieve meiden,
Achnita
Wij zijn bezig aan onze laatste 2 dagen van 3 weken vakantie!
Wij hebben ons dit jaar gewaagd aan daagjes weg Plaswijckpark Rotterdam, Juliandatoren, strand (toen scheen de zon) en dat soort uitjes
Ook hebben we een nieuwe ketel aangeschaft en dankzij een zeer handige man en schoonpa een hoop geld bespaard door zelf de ketel op te hangen.
Morgen houden we ons een daagje rustig en gaan we langs bij mijn ouders die vanavond weer terug zullen keren van 3 weken vakantie.
Ik ben blij dat mn ouders nog in staat zijn om te gaan en staan waar ze willen
(mn moeder is 65 mn pa 68) maar ik ben altijd weer blij als iedereen veilig op zn stekkie zit.
Een zaterdag gaan we eens kijken bij Tivoli (berg en dal)
We zijn daar nog nooit geweest dus ik ben wel weer benieuwd, we zullen zien!
We zijn dus erg uithuizig geweest en daarom heb ik weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen en dat heb ik echt we gemist hoor.
Ook al ben ik meer een lezer dan een schrijver ik vind het erg gezellig om weer even lekker met jullie bij te kletsen
Manlief begint maandag weer, maar de scholen hebben hier nog 3 weken vrijaf
Maar zal proberen zo vaak mogelijk langs te komen
tot later lieve meiden,
Achnita