weer terug van vakantie!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

na een heerlijke week vakantie ben ik weer terug!
het was erg gezellig en lekker om even weg te zijn, voor degenen die me niet kennen ik heb 5 september een miskraam gehad na 7,2 weken zwangerschap,
de vakantie kwam op een goed moment en het was heerlijk om er even tussen uit te zijn!
het grote verdriet is nu wel over heb alleen af en toe van die dip momentjes maar het positieve gevoel overheerst, heb zin om er weer voor te gaan!
heb thermometer mee genomen op vakantie haha en had al op dag 10 mijn eisprong, voelde hem ook duidelijk dus morgen over een week is het weer zover.
ik dacht toch echt dat ik een hele tijd van dit zenuwslopende gedoe af was maar weet nu weer hoe dat voelt.
heb even geen tijd en eerlijk gezegd geen zin om aaaaallllleeeessss terug te lezen dus weet niet precies hoe iedereen er voor staat maar zal weer mee lezen

nou doeggie liefs leetje

He Leetje,

Welkom terug van je vakantie.
Jee wel erg zeg dat het mis is gegaan, maar we gaan met goede moet verder.
En het voordeel is dat je in ieder geval zeker weet dat je zwanger kunt worden.

Hopenlijk is het snel weer raak en gaat het die keer wel goed.

Ik ben sinds een paar dagen op de site. Ben inmiddels 26 jaar ga in November trouwen (en heb daardoor de poging om zwanger te worden van ons eerste kindje tijdelijk onderbroken). We zijn inmiddels weer druk bezig (ronde 4) en mijn NOD is 4 oktober.

Succes en gr Ilona

Hey Leetje, gezellig dat je weer terug bent.
Fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben.

Wat goed dat je na je miskraam gelijk weer een eisprong gehad hebt. Het kan namelijk ook een poos duren voor je cyclus weer normaal is.

Succes  maar weer en nogmaals welkom terug.

TeHa

Terug
Bovenaan