Weer terug van vakantie

Hoi meiden,
Ik ben er weer hoor. De vakantie was heerlijk. Het was erg mooi weer en we hebben lekker aan het strand gelegen.

Er is wel iets raars gebeurd. Ik moest afgelopen vrijdag ongesteld worden maar dat gebeurde niet. Vanaf zaterdag verlies ik per dag een heeel minuscul beetje donkerbruine prut. Eigenlijk is het vandaag pas iets meer geworden dan een speldenprik. Ik snap er helemaal niets van want mijn ei was afgelopen vrijdag 2 weken geleden en je moet volgens de gyn. binnen max 14 dagen na je ei ongi worden en dat gebeurde dus niet. Ik kan nu zelfs nog niet van een ongi spreken.
Omdat ik volgende week een HSG krijg heb ik vandaag voor de zekerheid een test gedaan. Negatief natuurlijk.
Mijn lichaam neemt echt een loopje met me hoor en ik wordt er een beetje verdrietig van momenteel. Ondanks dat je weet dat je zonder behandeling geen kinderen kunt krijgen blijf je toch hopen.
Sorry voor het lange verhaal.

Liefs Inge

Hoi Inge fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, maar vervelend dat je in onzekerheid zit. Kun je het ziekenhuis niet bellen om advies? Erg he, ik weet eigenlijk ook vrijwel zeker dat we zonder hulp niet zwanger kunnen worden, mijn cyclus is vrij regelmatig, maar de vorige keer was ik ook 4 dagen overtijd, dan ga je enorm twijfelen. Dat zijn erg lange rotdagen, want je denkt toch: zou het misschien dan toch.....! Enne je hoeft je niet te verontschuldigen hoor want zo lang is je verhaal niet. Je moest het gewoon effe kwijt. Inge ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Succes meid.

Liefs Molly.

Hallo Inge!

Dat is inderdaad vreemd, maar ik weet niet waar je naartoe bent geweest maar menstruatie kan ook uitblijven door de reis (vliegtuig?) of door het warme weer (klimaatverandering)
Er is bij mij voor de HSG alsnog een zwangerschapstest gedaan, ze willen natuurlijk zeker weten of je het niet toch bent. Je mag vanaf nu ook geen gemeenschap meer hebben (of met condoom) om e.e.a. uit te sluiten.
Hoop voor je dat je toch zwanger bent en die HSG niet hoeft te ondergaan. Maar anders wens ik je veel succes en sterkte toe, zal aan je denken. Mocht je niet zeker zijn bel dan alvast het ziekenhuis ff. Beter zo dan dat je een hele week zit te piekeren.
Cynthia

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en advies.
Ik ben naar Fuerteventura geweest en heb dus gevlogen en er was dus wel degelijk een klimaatverandering. Ik wist helemaal niet dat dit invloed kon hebben. Het zou wel een hoop verklaren.
Ik weet dat we effe niet mogen klussen maar eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo erg en mijn man ook niet. Even tot rust komen hoor.
Ik zie wel erg tegen de HSG op.
Liefs Inge

He Inge,

Welkom weer thuis van jullie vakantie, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad!! Toen ik net je verhaal aan het lezen was, dacht ik jij bent zwanger, maar nu ik aan het einde van het verhaal lees dat je een test hebt gedaan logisch zou ik ook hebben gedaan, en dat de test toch negatief is!! Jammer maar je weet het nooit, kan me heel goed voorstellen dat je toch ondanks alles hoopt op de natuurlijke manier toch zwanger wilt worden, dat willen we toch allemaal het liefst. In ieder geval fijn dat je er weer bent.

P.s. de hsg valt wel mee hoor, binnen tien minuten sta je weer buiten. En tien seconden is het even een rot gevoel.

Liefs, Mick

Hoi meisie,

Shit !! Ondanks dit rare gebeuren dus toch een negatieve test? Ik had het zo gehoopt dat het nu toch eindelijk raak zou zijn ! Ik heb er ook ongi's bij gehad waar ik hooguit een paar dagen een beetje "viezigheid" had. Dan hoefde ik niet eens tampons te gebruiken. Ons lichaam houdt ons steeds maar weer in de maling, gek word je er van !! En heel verdrietig, want natuurlijk blijf je toch hoop houden op een natuurlijke zwangerschap. Ik leef met je mee, had je mijn mail al gelezen?

Dikke knuffel om je op te peppen !!!

Luna

Hai,
Ik ben inmiddels vreselijk ongi geworden dus de hoop is weer weg. Toch ook wel fijn want ik werd er stapelgek van!
Ik heb je mail gelezen die ik had toen ik terugkwam zondag maar daarna heb ik niets meer gehad dus misschien heb ik er eentje gemist.
Je mailde dat jullie zelf kaarten gingen kopen enz.
Stuur het anders nog een keertje!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan