weer terug van vakantie!!!!

Heee lieve Meiden,

We zijn weer terug van vakantie uit Spanje en we hebben het heerlijk. Las terug dat Jackje zwanger is wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd!!! Wij hebben op de vakantie heerlijk geluierd en niet veel gedaan, veel naar het strand geweest met onze kleine meid, en te weinig geklust dus ik verwacht niet zo heel veel van deze maand, en eigenlijk had ik dus drie weken terug een soort ongi maar die sloeg nergens op, hoop eigenlijk dat er weer eens een goede ongi komt zodat ik dus bloed kan laten prikken in het ziekenhuis.

Verder Simone alles goed met jou?? En Inge hoe is het met jullie in Amerika, misschien kom je nog wel even kijken daar van daan zo niet geniet lekker flink he met je mannetje en hoop je snel na jullie vakantie weer te spreken.

Ook alles goed met jou lieve Cynt, nog steeds flink aan het klussen in jullie huis en zijn alle meubeltjes al binnen gekomen, of zitten jullie nog steeds op de tuinstoelen in jullie woonkamer..

Ik ga nu weer even verder bij lezen.

Liefs Mickey

Ha die Mick,

Fijn dat je weer veilig thuis bent, en goed te horen dat het goed met je gaat en dat je het zo lekker heb gehad. Was het al erg warm daar?

Ach misschien is het toch gelukt deze maand, Ik bedoel de vakantiegevoelens, een andere omgeving, geen stress, zon misschien is een keertje klussen net genoeg geweest.
Wacht maar geduldig af.

Haha, nee ik zit niet meer op tuinstoeltjs, de bank is afgelopen Dinsdag gekomen.
En hij zit geweldig, Ik zit nog steeds om me heen te kijken de halve avond, zo geweldig mooi en warm vind ik het staan de nieuwe inrichting (ik heb trouwens een 2 1/2 een 2 zits en een apart clubje van Leer ( waarvan ik gisteren heb gemerkt is dat ie heel donkerbruin is, terwijl ik een zwarte besteld heb) deze kleur is ook mooi hoor, en ik vraag me af of ik er wat van moet zeggen. Straks nemen ze hem mee en zit ik voorlopig weer zonder.

De eetkamerstoelen hebben we nog steeds niet. Maar heb goede hoop dat ik aankomend weekend wel aan de tafel kan gaan zitten.
Voor de rest is alles klaar.....................alles hangt aan de muur waar we het wilde hebben en alles is ingeruimd.

Ik heb net mijn computer opnieuw opgebouwd (nou ja mijn Pa heeft dat voornamelijk gedaan) dus zal de foto's nog even terugzetten en dan zal ik een foto sturen ok?
(al hoewel je alleen hotmail hebt natuurlijk, dus weet niet of dat gaat lukken qua grootte van het bestand)

Verder hebben wij aardig geklust en voel me een beetje anders dan anders. Moet woensdag ongesteld worden dus dat word weer spannend (ik verwacht niets hoor, maar je weet t nooit he)

Donderdag mag ik naar de Gynaecoloog........ben zeer benieuwd!

Je hoort snel meer van me....................

LIefs,

Cynthia

Heeee Cynt,

Wauw kan me voorstellen dat je blij bent met jullie nieuwe banken, die van ons staan ook heel mooi en maakt het huis ook weer heel anders, echt een verademing we hadden eerst blauwe bankjes en die namen toch wel heel veel licht in.

Als je er geen bezwaar tegen hebt kan je natuurlijk die bruine bank houden maar goed als je zwart besteld hebt zou ik ze toch even bellen!!!

Wat spannend hoop dat het raak is, maar ook spannend dat je naar de gyn gaat next week!! Ja klopt wij hebben het maar 1 keer gedaan, het kwam er gewoon niet van, we hadden een heel gaaf appartement en ons kleine meid had een eigen kamer en ik had haar beloofd dat ik bij haar ging slapen dus daar heeft ze mij ook aan gehouden twee weken lang, dus ik ben wel vaak eerder op gestaan en toen konden we wel lekker klussen maar ik vindt het ook niet erg dat het er niet zo vaak van gekomen is we hebben gewoon lekker geluierd waaronder ook veel boeken gelezen, en lekker samen sávonds een rioja gedronken wat kan Spaanse wijn lekker zijn zeg, maar je hebt gelijk misschien is die ene klus wel raak, dat zou te gek zijn maar ik ga er niet vannuit.

Ik ga nu weer even door koffer uitpakken we waren vannacht pas om twee uur thuis, en sliep pas om half drie snachts dus moet nu nog even wat doen ben blij als dat ook klaar is, meteen doen want het is niet goed om die kleren zolang in de koffer te laten.

Hoop dat jullie eetstoelen snel komen en spreek je snel weer ok, wij hebben de zon meegenomen uit Spanje want het is heerlijk weer, ga zo even kort in de tuin zitten..

liefs Mickey

Hoi Mick
Fijn  dat je weer terug bent
En zoals ik kan lezen heb je heerlijk genoten van je vakantie!
Wel balen dat je ongi nog steeds niet goed is doorgebroken maar na deze rustperiode moet ie nu als vanzelf komen.
groetjes sabine

He Sabine,

Ja dat hebben we zeker, vakantie was echt genieten. Bedankt voor je lieve berichtje daar hoop ik ook zo op dat mijn ongi nu gewoon weer normaal op gang zal komen, ga er maar vannuit, postitief blijven en het zal wel goed komen.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan