Weer terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben een tijdje hier niet geweest. Ben de afgelopen maand op vakantie geweest en ben totaal niet bezig geweest met het 'zwanger worden'. Nou ja wel aan gedacht natuurlijk, maar geen behandelingen etc. gehad vanaf eind mei.
Ik ging namelijk in juni ook al op vakantie en er tussendoor plannen bleek niet te gaan dus dan maar even niets. Ik ga er namelijk niet alles voor opzij zetten.

In de vakantie heb ik tevens besloten dat ik naar het Erasmus in Rotterdam over ga stappen. Ik ga zometeen bellen voor een afspraak. Ten eerste is het heel dicht bij mijn werk en ik heb ook niet zo veel vertrouwen meer in het streekziekenhuis waar ik nu loop. Mijn man vindt het iets minder, maar ja hij hoeft dat ook niet tig keer per maand heen en weer te rijden van Rotterdam naar Breda...

Ik heb in ieder geval een supervakantie gehad en heb veel zin om weer verder te gaan en het moet nu maar eens gaan lukken!
Bij thuiskomst gehoord dat zowel mijn zus als een goede vriendin zwanger zijn van de tweede, vind dat ik er nu ook wel eens 'recht' op heb!!!

Succes allemaal,

Liefs Astrid

Hoi Astrid,

Volgens mij heb jij je wel kunnen opladen tijdens jullie vakantie en heeft die je goed gedaan. Zo ´n strijdlustig bericht: goed om dat zo te lezen. En inderdaad, absoluut is het nu verdorie jouw beurt om zwanger te mogen worden van jullie wonder. Ik zeg altijd je moet doen wat je gevoel je ingeeft, en als jouw gevoel bij Rotterdam beter is: doen!! Inderdaad je man hoeft niet tig x in de week op en neer te rijden, tuurlijk het is voor hem ook belastend maar uiteindelijk ben jij degene die de meeste controles en behandelingen moet ondergaan.
Heel veel succes en sterkte!!

Liefs Scorpy

Hai Astrid,

Wat fijn om weer eens wat van je te horen. Zo te lezen gaat het wel "goed"met jullie en heeft jullie vakantie je goed gedaan. Groot gelijk om af en toe eens een pauze in te lassen, want het leven draait niet alleen maar om zwanger worden toch? Soms moeten we ook wat aandacht besteden aan onze vent (hahahaha)

Ik zit nu nog een paar daagjes voor mijn NOD(met de nadruk op de N van NOT!!!)op 17aug Ik heb vorige week donderdag mijn laatste iui gehad en als (ja als...) deze ook mislukt is, dan wordt het helaas IVF.
Maar we zullen de moed vooral niet opgeven en ooit is het onze beurt (zeker weten!!!!) We hebben er indaad ook "recht"op.

Hoop snel weer wat van je te horen!

Liefs indy

Terug
Bovenaan