weer terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Hier ben ik weer. Ik ben lekker op vakantie geweest en dat is allemaal goed gegaan. We moesten wel elke dag een ctg maken. Dat ging gelukkig goed en de mensen op de camping werkte goed mee. Dat vond ik wel heel fijn. We hebben goed weer gehad en met mijn dochter van anderhalf ging het prima. We hadden een groot veld met gras, dus ze kon lekker lopen en er waren ookveel andere kinderen die haar wel bezig hielden. Al met al een heerlijke vakantie.

Na de vakantie oesten we wel gelijk terug naar de gynacoloog. Ik was best zenuwachtig maar het viel wel mee. Ik was zelf een kilo gegroeid en ook de baby was gegroeid.
Maar we zijn er nog lang niet. Mijn buik heeft de afmeting van 25 weken terwijl ik nu bijna 32 weken ben. ook is het kindje te klein en zit met de maten rond 29 weken.
De hartfilmpjes zijn nu erg belangrijk. Ons kindje krijgt niet genoeg voeding binnen omdat mijn navelstreng niet goed werkt. Dar is vervelend maar niet zo heel erg. Als het een zuurstof tekort wordt is het gekker. Daarom worden die ctg gemaakt en moet ik elke week terug.
Gisteren weer geweest en de gynacoloog heeft heel eerlijk gezegd dat als de baby nu komt het waarschijnlijk niet overleeft. Dat was wel ff slikken. Want het is nu wel echt. Maar bij mijn dochter zeiden ze dat ook en die is uiteindlijk met 2050 gram en 38 weken geboren. Dus het kan allemaal nog goed komen. Elke dag dat het zit is meegenomen.

Ik ben wel alles aan het klaar maken en heb alle kleertjes enzo gewassen, want je weet het tenslotte maar nooit.

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed en ik hou jullie op de hoogte.

groetejs mamawil

dus eigenlijk goed en slechter nieuws, wel heel dubbel allemaal lijkt me, moeilijk hoor!
Maar dapper doorzetten! (veel anders kun je ook niet!)

Blij dat je een leuke vakantie hebt gehad, kun je even op teren!

Heel veel sterkte

Groetjes

Hoi mamawil,

Idd goed en  minder goed  nieuws.
Op deze manier kan je niet echt van je zwangerschap genieten.

Maar wel fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, lekker genoten met z'n drieën.

Hopelijk groeit jullie kleintje lekker door en blijft het nog een hele poos in je buik.

Kruimel

Terug
Bovenaan