Weer terug van weekendje. Man nog steeds niet thuis en Stef begint te lopen!!!

A

Anoniem

Guest
Zo, alles staat al in het kopje!
Hahahaha
Nou ja, ik heb dus een geweldig weekend gehad! Het was zó gezellig! Even weer lekker net als vroeger met mijn papa en mama op vakantie. We hebben veel spelletjes gedaan (Arno houdt daar helaas niet van) en een boel leuke dingen. Echt heel erg leuk.

Enne...in dit weekend begon Stef ineens heel enthousiast langs de tafel te stappen! Hij kan zelfs rond en overstappen naar de bank en dan verder lopen. Soms staat hij per ongeluk even los, maar expres durft hij nog niet. Hij staat wel al mega-stevig, dus het wachten is nu op de eerste losse stapjes.

We hebben Stef trouwens toch maar aan de Kindival van VSM gezet. Er was echt geen land meer met hem te bezeilen. Vorige weken kreeg mijn moeder (of vader) hem in ieder geval nog wel stil, maar zelfs dat had geen zin meer. Ik werd echt een beetje wanhopog... Dussss bij de drogist die pilletjes gehaald en het lijkt te werken! Hij is weer een stuk gezelliger. Kan ik ook even bijkomen.... Ook krijgt hij volgens mij weer 2 tandjes en 2 kiezen, dus dat zal ook wel niet helpen, maar daarvan huilt hij duidelijk niet, want zodra je hem bezig houdt, stopt ie......Arme kleine

En dan Arno....Die zou dus gisteren thuiskomen....Maar helaas was het weer boven de Alpen te slecht om te vliegen, dus nu komt ie (hoogstwaarschijnlijk) vandaag terug. Ze moeten wel helemaal omvliegen, dus het zal wel vanavond 23.00 ofzo worden, want nu duurt de vlucht 10 uur!!! Vanuit Italie....gek he? Nou ja, ik kan niet wachten tot ie weer thuis is. 6 dagen is toch wel erg lang.....

En vanaf vandaag ben ik dus gewoon weer van de partij. Misschien plaats ik zo weer een paar lekkere discussies....

Liefs Annet

Hoi Annet,

Leuk hè, als ze gaan stappen! Isa doet het ook al maar durft ook nog niet expres-los.
Nu alleen man-lief nog thuis en dan is alles weer compleet!

Enne, kom maar op met de discussie-items!

Grtz. Poppetje71 mv Isa (13 mnd)

Wauw, de eerste stapjes! Bijzonder hoor!
Daar denken we hier nog helemaal niet aan. Eerst maar eens kruipen.......

Ik hoop voor je dat je man vanavond thuis komt!
En ik ben benieuwd naar je inspiratie-discussie-onderwerpen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Heej Annet,

Pff je mannetje 6 dagen weg... bah!
Is ie inmiddels weer thuis.
Over Stef met de kindival.. het lijkt te werken dus ben blij dat je het gedaan hebt.
Rust zelf ook een beetje uit en laat je niet gek maken he?!

Liefs Kirsten

Wat fijn dat je het zo lekker hebt gehad en dat Stef weer opknapt, heerlijk voor je. Nou je man nog naar huis en dan ben je vast weer hélemaal happy!

Groetjes
Susan

Hee,

ik kan me voorstellen dat je het reuze gezellig hebt gehad met je ouders, ik ga ook af en toe eens logeren (is bijna 2 uur rijden) met Ivar en soms gaat Edwin ook mee, en dan doen we ook allemaal leuke dingen.

Helaas is Edwin ook niet van de spelletjes, maar mijn ouders of zussen ook niet, dus dat schiet lekker op
Gelukkig is er af en toe een vriendin die een spelletje wil doen!

Ik hoop dat je mannetje snel terugkomt!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan