Weer terug van weg geweest

Hoi hoi, Ik ben even stil geweest. Druk geweest en gewoon vergeten dat ik hier ook mee wil kletsen :)
Heb inmiddels 2 echo's gehad. Alles gaat goed. De 1e echo bleek ik nog geen 10 wkn te zijn en toen wilde ze geen datum vaststellen en moest ik 2wkn later weer terug komen voor nog een echo (goh, wat vervelend ;-) )
2e echo bleek ik toch paar dagen verder te zijn dan bij de 1e echo. Ik ben nu 08-08-2012 uitgerekend en nu dus 14 wkn en 3 dgn zwanger.
Ik ben al een paar weken niet meer misselijk, maar wel nog veel moe. Heb al een dochtertje van bijna 2jr en zit sinds een paar maanden werkloos thuis, dus ben nu full-time thuis met mn dochtertje. Dat heeft zo zn voor en nadelen. Voordeel is dat ik, wanneer het kan, gewoon lekker mn rust kan nemen en ik veel tijd met mn dochtertje door breng. Nadeel is dat mijn dochter veel energie kost en ik niet echt iets meer voor mezelf heb. Op het werk was ik even niet mama en met mama-zijn bezig. Gesprekken op volwassen niveau enz. Thuis ben ik natuurlijk mama en praat ik met mijn dochter over Dora, pop enz en maak ik puzzeltjes, lees ik voor enz enz.
Ze ging tot afgelopen week nog 2 dgn naar kdv, maar helaas krijgen we nu geen toeslag meer en moet ik haar dus thuis houden (is echt te duur)

Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben! Ben ik zo met andere dingen bezig. Ik wil proberen er toch wat meer van te genieten, want de tijd vliegt! En dus ook weer hier wat meer mee te kletsen!

Groetjes Wolkje.

welkom terug :)

Heel herkenbaar, dat gevoel van vergeten dat je zwanger bent. Gelukkig wordt ik daar momenteel door mijn omgeving heel veel aan herinnerd. Steeds meer mensen weten dat ik zwanger ben en feliciteren me, en dat is erg leuk! Vanochtend stond ik bij de bakker, en toen werd ik door de bakker gefeliciteerd!
Ook op mijn werk komen nog steeds collega's erachter dat ik zwanger ben, en leerlingen trouwens ook. Erg grappig, vooral hun reactie: Bent u nu alweer zwanger mevrouw?

Ga je trouwens nu nog op zoek naar nieuwe baan? Of wacht je lekker je zwangerschap af en begin je daarna weer? Of stop je helemaal met werken?

Liefs,

T

Mn buik wordt al behoorlijk dik, dus kan er ook niet meer omheen zeg maar. :) Alleen maar fijn, want dat bevestigd voor mij toch steeds een beetje dat ik echt zwanger ben. Ookal heb ik op de echo's gezien dat het echt zo is, soms voelt t niet zo.

Betreft werk, ik heb een uitkering en dus sollicitatieplicht. Dus solliciteer wel braaf, maar tot nu toe alleen maar afwijzingen en dan weten ze nog niet eens dat ik zwanger ben. Ik heb mijn werkcoach gemaild dat ik zwanger ben en paar vragen gesteld. Nu heb ik a.s. vrijdag een gesprek met haar. Stiekem hoop ik dat ze zegt dat die verplichtte soll. ff niet hoeft. Zie het nl echt niet gebeuren dat ik ergens aangenomen word nu. Hoop wel na mn verlof weer werk te vinden! Maar zoals het er nu naar uitziet zal ik niet eerder dan 1 november aan de slag kunnen ergens. Wat klinkt dat nog ver weg !!!

Terug
Bovenaan