A
Anoniem
Guest
Hallo meiden.
Ik ben weer terug van de vakantie!
Helaas moet ik zeggen dat het erg is tegen gevallen.
We zijn naar de Ardennen geweest en zaten boven op een berg (op een park) waar we met de kinderwagen geen kant op konden.
Overal moesten we eerst met de auto naar toe en dan lag Teun dus net te slapen als we ergens aankwamen en moest hij weer wakker worden om in de kinderwagen te gaan.
Als hij dan weer net in slaap was gevallen moest hij weer wakker worden omdat we bij de auto waren om weer verder te rijden.
Na 2 dagen kon hij alleen maar huilen,jengelen,schreeuwen en chagerijnen.
Eerst dachten we nog dat hij tandjes kreeg maar aangezien dat die er nu nog niet zijn is het dat niet geweest.
Het weer was ook slecht dat we alleen binnen konden zitten dus de kleine van zijn speelkleed in de wipper en van de wipper weer naar het speelkleed.
We hebben 2 keer een half uurtje buiten kunnen zitten,helaas was het gras nat en kon hij dus nog niet lekker rollen.
We hadden voor 2 weken geboekt maar na een hele week regen en 13 graden gehad te hebben hebben we alles ingepakt en naar huis gereden.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon.
Toen we thuis waren heeft Teun nog een week een virusinfectie gehad.
Hij is zo ziek geweest dat hij bijna 3 dagen niet heeft kunnen eten.
Nu zijn we gisteren weer begonnen met werken en moest ik s`middags onze Teun al op gaan halen op het kvd omdat hij onhandelbaar was.
Hij heeft de hele ochtend gehuild en gezeurd en ze konden er niks mee.
Ik denk te veel veranderingen in 3 weken. (hoop ik zodat het snel overgaat!)
Voorlopig hoef ik geen vakantie meer! Jippie ik mag weer werken!!!
Nou,dat heb ik nog nooit gezegt!!!!!
Groetjes Mikkie
Ik ben weer terug van de vakantie!
Helaas moet ik zeggen dat het erg is tegen gevallen.
We zijn naar de Ardennen geweest en zaten boven op een berg (op een park) waar we met de kinderwagen geen kant op konden.
Overal moesten we eerst met de auto naar toe en dan lag Teun dus net te slapen als we ergens aankwamen en moest hij weer wakker worden om in de kinderwagen te gaan.
Als hij dan weer net in slaap was gevallen moest hij weer wakker worden omdat we bij de auto waren om weer verder te rijden.
Na 2 dagen kon hij alleen maar huilen,jengelen,schreeuwen en chagerijnen.
Eerst dachten we nog dat hij tandjes kreeg maar aangezien dat die er nu nog niet zijn is het dat niet geweest.
Het weer was ook slecht dat we alleen binnen konden zitten dus de kleine van zijn speelkleed in de wipper en van de wipper weer naar het speelkleed.
We hebben 2 keer een half uurtje buiten kunnen zitten,helaas was het gras nat en kon hij dus nog niet lekker rollen.
We hadden voor 2 weken geboekt maar na een hele week regen en 13 graden gehad te hebben hebben we alles ingepakt en naar huis gereden.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon.
Toen we thuis waren heeft Teun nog een week een virusinfectie gehad.
Hij is zo ziek geweest dat hij bijna 3 dagen niet heeft kunnen eten.
Nu zijn we gisteren weer begonnen met werken en moest ik s`middags onze Teun al op gaan halen op het kvd omdat hij onhandelbaar was.
Hij heeft de hele ochtend gehuild en gezeurd en ze konden er niks mee.
Ik denk te veel veranderingen in 3 weken. (hoop ik zodat het snel overgaat!)
Voorlopig hoef ik geen vakantie meer! Jippie ik mag weer werken!!!
Nou,dat heb ik nog nooit gezegt!!!!!
Groetjes Mikkie