Weer terug vanaf het septemberforum....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteravond hebben we ons kindje verloren. Ik vind het echt heel erg moeilijk, maar wil jullie er toch even van in kennis stellen. Gisteravond had ik heel de avond regelmatige krampen. Dit waren de weeën voor de miskraam en ik wist het eigenlijk toen al. Toen ik om half tien/kwart voor tien naar het toilet ging, verloor ik in het potje voor moeders voor moeders de placenta en in het toilet de rest. We hebben het bewaard en ook meegenomen naar het ziekenhuis. Ze hebben ook nog een echo gemaakt en hij zei dat alles eruit is. Nu moeten we straks nog naar onze eigen gyn, omdat we het traject ICSI ingegaan waren.

Liefs, Sil

Hoi Sil,

Weet niet goed wat ik hierop moet zeggen, maar ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen.

Groetjes Nicole.

Mag ik dan vragen hoe ver je in je zwangerschap was?
Ik vind dit heel erg voor je meid!

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, omdat we nu de zwangerschapstest van ons, vanmorgen negatief was, wel twee dagen overtijd.
Wij zijn ook al ruim 5 jaar aan het proberen zwanger te worden van ons tweede kindje, middels IUI, welke ik de 4de poging dus in januari heb gehad, en dus wederom mislukt is.

Ik hoop voor je dat je het ter zijner tijd een plaatsje kunt geven, en ik weet zeker dat er ooit een dag komt dat je een goede zwangerschap hebt, en een kindje in je armen mag sluiten.

Sterkte meid met dit verlies.

Groeten Myra Wever

Hoi Silvy. Wat vreselijk voor jullie. Veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.
Mag ik vragen hoe ver je was? En was je deze keer ook zwanger door ICSI? Ik heb zelf in mijn nabije omgeving 2x een ICSI zwangerschap meegemaakt (ze hebben nu 2 schatten van dochters!), dus ik weet hoe groot de spanning steeds is, de onzekerheid en het wachten. Ook het verdriet als het toch niet goed gaat. Nogmaals, veel sterkte en ik wens jullie opnieuw het geluk toe!
Liefs van Patricia

Hey meid,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ik heb dit zelf ook nog nooit meegemaakt. Maar ik wil jullie toch heel veel sterkte wensen, ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

Groetjes Annemiek
21w4d

Ow Silvy...wat vreselijk!!
Ik vind het echt heel erg voor je!!
Weet nog goed dat je meedeelde dat je toch spontaan zwanger was geworden en was zo ontzettend blij voor je en nu dit....
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en een heel mooi kndje op de wereld mag zetten.

Heel veel sterkte ,ook voor je vriend...

liefs en een dikke knuffel,

Jacqueline (Bri)

Lieve meiden,

Volgens de echo van afgelopen zondag, waarbij we het hartje zagen kloppen. was ik gisteren 6 weken en 5 dagen zwanger. Volgens de berekening mbv van cyclus was ik 7 weken en 2 dagen. We zijn wel op de natuurlijke manier in verwachting geraakt, het was een hele grote wonder dat dat kon.

Het doet zo'n pijn... Ik weet zelf nog nieteens wat ik moet zeggen... We hadden het ook niet verwacht want we hadden het hartje gezien. Natuurlijk weet je wel dat het altijd nog mis kan gaan, maar door veel informatie gelezen te hebben, wisten we dat we heel veel overwonnen hadden toen het hartje klopte. De kans op een miskraam is dan sterk vermindert. Maar, het heeft niet zo mogen zijn....

Liefs,
Sil

Jeetje syvie,
Ik wil jou en jou vriend heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Ik hoop dat je ooit een heel mooi kindje op de wereld zal zetten.
sterkte.
veel liefs sas

Terug
Bovenaan