Weer terug...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben weer terug. Was zwanger maar heb een MK gehad. Ik wil graag weer met jullie meedoen. Geen idee wanneer ik weer NOD heb (mijn lichaam moet nog op orde komen) dus dat moet ik even afwachten. Wil willen we zo graag een kindje dat we het wel meteen weer willen proberen.

Voor degenen die niet (meer) weten wie ik ben:

Saskia, 30 jaar, woon in Alkmaar met mijn man en begin dus nu weer aan ronde 1.

Groetjes, en veel vruchtbaarheid toegewenst!

Saskia

Hoi Saskia,
Wat sneu voor je, echt rot.
Ik leef echt met je mee, heb het zelf ook meegemaakt in september.
Die pijn is niet te beschrijven. Hoever was je?
Is er wel geadviseerd om eerst 1 keer ongesteld te worden voordat jullie het weer proberen? Dan kun je namlijk daarna bepalen hoever je ben bij een eventuele zwangerschap. Ik zit nu in mijn eerste ronde na de miskraam en ben nu 10 dagen overtijd. Testen zijn nog negatief, maar maandag afspraak met huisarts. Ook daar een test, en anders een bloedtest.
Gek wordt je van dat wachten.
Meid, als er iets is of als je ergens over wilt praten, weet je met te vinden he!!
Liefs, Go

Hoi Go,

Ik was 12 weken. Bij de echo bleek dat het bij 8 weken al fout is gegaan. Wij dachten ons kindje te gaan bekijken voor de eerste keer, maar kregen dus te horen dat het niet goed was. Dat was wel even omschakelen.
Ik mag het in principe gewoon weer proberen van de gynaecoloog. Dat ze je vragen 1 ongi af te wachten heeft inderdaad te maken met het makkelijker kunnen bepalen van de termijn, maar je mag het wel proberen. Ik heb zoiets van: als het goed voelt voor mij, waarom zou ik dan wachten? Ik zou toch al rond de 8 weken weer een echo krijgen, dus dan kunnen ze (eventueel) meteen de termijn bepalen, dacht ik zo.
Maar ja, er is ook het verdriet, dus ik kijk allemaal wel hoe het loopt en of ik er echt aan toe ben.

Jij succes met wachten, ik ben benieuwd of het raak is!

Groetjes van Saskia

Hoi Sas,

Je hebt precies hetzelfde als ik meegemaakt:
Voor het eerst gaan kijken naar je kindje en dan zeggen ze dat het niet meer leeft.
Ik was 10 weken en het is bij 7 weken opgehouden te leven.
Je hebt gelijk wat betreft het zwanger worden, het kan nu ook al weer.
Het had te maken met het bepalen van hoever je bent.
Vond het voor mezelf ook een bepaalde duidelijkheid geven.
Ben namelijk na mijn curratage pas na 6 weken ongesteld geworden. Anders had ik toen gedacht dat ik zwanger was. Snap je.
Maar voor iedereen voelt het anders, dus je moet gewoon doen wat je zelf fijn vindt.
We keep in touch!!

Liefs, Go

Ooohhh Saskia wat verdrietig meis!
Heel veel sterkte en veel geluk met weer zwanger worden.

Liefs,

TeHa

Hoi Saskia,
wat een enorme onbeschrijflijke teleurstelling moet dat geweest zijn zeg.
Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe om dit te verwerken.

Liefs,
Danielle

Jeetjee meid, wat KL*&*TE nou weer!!!
Doe het wel even rustig aan he?
Geef jezelf even de tijd om het te verwerken allemaal.
En natuurlijk hoop ik ook dat je gauw weer terug mag naar het andere forum!

Dikke knuffels Annet

Terug
Bovenaan