Weer terug ........

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Na een zwangerschap van 10 weken ben ik weer terug bij jullie.

Ongeveer 3 weken geleden heb ik een miskraam gehad bij een zwangerschap van 10 weken. Dit was mijn 2e miskraam na elkaar (zat 6 maanden tussen). Er vanuit gaande dat het alle twee keer domme pech was hebben we toch bloed afgegeven voor een chromosomen onderzoek. Hier krijgen we over een paar weken de uitslag van.

We hoeven niet op de uitslag te wachten en dat doen we ook niet. Wel wachten we de ongi af en dan gaan we er weer voor.

Groetjes Marije

Hallo Marije,

Het is niet leuk afscheid te moeten nemen. Zoveel hoop dat omslaat in verdriet. Het is goed dat je jullie een onderzoek hebben laten verrichten. Het geeft antwoord en sluit evt. uit dat het aan jullie ligt.

Wij hebben zelf gisteren de uitslagen gehad en ze waren goed dus voor ons weer groen licht.

Ook wij hebben niet afgewacht, maar ook niet gericht "geklust". Doe waar je goed bij voelt je moet je leven niet on hold zetten voor de uitslag. Ik hoop dat je dat straks wel extra rust geeft, als je ze eenmaal binnen hebt.

Sterkte meid.

Liefs
Chantal

Lieve Talke (Chantal),

Bedankt voor je reactie.

Ik heb jou verhaal gelezen en vind het wel erg hefftig hoor als je zo iets moet mee maken. Dan denk ik bij mij zelf zeur niet, wees blij dat het zo vroeg al mis gaat dan later in de zwangerschap.
Mooi dat de uitslag voor jullie goed is. Kun je met een goed gevoel weer verder klussen.

Wij hebben al een gezonde zoon van bijna 3 jaar en gaan er vanuit dat het ons nog wel een keer zal lukken om een gezond kindje op de wereld te zetten.

Jij ook sterkte en klusse de komende tijd.                      

Liefs Marije

Terug
Bovenaan