weer terug

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

kom me weer bij jullie melden heb vandaag een echo gehad zou nu 10 weken en 5 dagen   zwanger   zijn maar het vruchtje is al gestopt met groeien op 7 weken en 5 dagen het is nu dus nog afwachten tot het komt.
het is mijn vierde zwangerschap heb al drie gezonde kindjes.

liefs silke

Silke,

Goh wat balen zeg! Je schreef al dat je wat bruin bloedverlies had, maar ja, dat komt wel vaker voor. Ik heb zelf tussen mijn 2 meiden 2 keer een miskraam gehad en weet als geen ander hoe dat is. Zodra je weet dat je  zwanger bent ga je toch plannen en ergens weet je dat het mis kan gaan, maar toch houd je er niet echt rekening mee (ik in ieder geval niet). Toen het mij overkwam dacht ik eigenlijk dat ik 1 vd weinige was, maar ik kreeg daarna heel veel reacties van mensen die het ook meegemaakt hadden, schijnbaar wordt  daar toch niet echt open  over gesproken.  Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

Liefs,

mij

Hoi Silke,

wat erg voor jou  zeg dat vanmorgen bleek dat het vruchtje niet meer leefde. Hopelijk komt voor  jou  de miskraam snel spontaan op gang. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
groetjes melanie

Terug
Bovenaan