weer terug

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ben weer terug van een weekendje weg met vrienden, afkicken zeg!!!!!

ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger, heb het aan mijn vrienden verteld, vonden het raar dat ik niets dronk en errug moe was, wou het liefst al om 20.00 naar bed, heb ook sinds tijden weer heerlijk geslapen.

gaat goed met me, twijfel wel soms, heb maar weinig klachten, ben moe, veel plassen en behoorlijk pijnlijke en gespannen borsten.
genoeg aanwijzingen en ik twijfel ook niet maar zal pas gerust zijn als ik over een paar weken een echo krijg.

morgen ga ik naar de ha, moet ik daar ook nog en test doen of wat moet ik ervan verwachten?

wanneer begin je misselijk te worden?
klinkt raar dat ik dat vraag, degenen die het zijn willen het niet maar ik zou het als een teken voelen dat het goed gaat, raar he, alsof mijn klachten al niet voldoende zijn!!!!!

sorry meiden voor het lange bericht maar ben het weer kwijt en jullie weten misschien raad.

alvast bedankt, mamma lollifantje

Hey,

Ik ben vandaag 11 weken zwanger en ben nog niet misselijk geweest. Niet iedereen heeft hier last van. (En ik ben erg blij dat ik er geen last van heb). Wel ben ik erg moe en heb last van pijnlijke borsten, maar dat zijn ook eigenlijk mijn enige zwangerschapskwalen!

Groetejs.

Terug
Bovenaan