Weer terug

Hallo Meiden!!!!!

Daar ben ik weer! Nou Het was echt geweldig in Egypte hoor. Ik heb op piramides gestaan en ben in graftombes van de farao's geweest. Echt super. Ik kan niet geloven dat deze mensen zo geniaal waren met de weinig gereedschapsmiddelen die ze toen hedeen. Hoe ver zouden we nu zijn als die cultuur niet verloren was gegaan? Grandioos gewoon, erg leuk. Volgende keer doen we de rest van Egypte.

Zelf heb ik helaas geen kleine egyptenaartje meegenomen. Ik werd op mijn NOD erg ziek en moest naar het ziekenhuis voor antibiotica via een infuus. Dus mijn ongi bleef daardoor een paar dagen langer weg. Maar ik wist al dat ik niet zwanger was omdat de arts een bloedtest had laten doen. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Wel ga ik niet meer tempen. Het zit wel goed ik hoef alleen op te letten als ik vruchtbaarslijm zie en ovupijn heb en dan gewoon 14 dagen erbij optellen. Dus weer minder eraan denken, misschien helpt dat.

Luna ik zie dat je zwanger bent!!! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan meid!!!

Ik ga proberen alles te lezen wat ik gemist heb dus tot later!!!

Veel liefs Claudy

Hai!
Zo te horen heb je het geweldig gehad!!
Heb je veel gegeten?? Van ons lijnplan komt nog niet erg veel terecht of wel!?
Mijn operatie is relatief goed gegaan maar dat lees je nog wel!
Liefs Inge

over egypte .. geloof het ook inderdaad niet, want ze hebben gewoon slaven gebruikt om dit alles te creeeren helaas.
dat je ziek werd is echt vervelend voor je. Kan de antibiotica geen kwaad voor een komende zwangerschap?

Heee Claudy
ik lees al dat je het net zo gewelidig hebt gehad als ik.
Ik was ook helemaal onder de indruk van al die bouwwerken.
ben blij dat je zo genoten heb jammer dat je ziek bent geworden.
groetjes miranda

Ha die Claudy,

Je bent er weeer, gezelli!
Hopelijk hoefde je niet in Egypte naar het zh? Wel balen zeg. Waarvoor moest je die antibiotica nou precies innemen?
Ik kan heel goed begrijpen dat je stopt met tempen. Ik heb er zelf ook voor gekozen om daar (uberhaupt) niet aan te beginnen, want je staat er dan al mee op. En dan ook nog iedere ochtend, mij niet gezien! Ik check ook altijd mn cervixslijm en doe het zoals jij. Een ovulatietest kan wel makkelijk zijn.
We hopen hier allemaal dan Luna het zwangerschapsvirus weer doorgeeft, want we kunnen hier wel weer wat zwangeren gebruiken! Beetje stil de laatste tijd, maar supergaaf voor Luna!

Vanavond geven manlief en ik een feestje, we worden samen 70.
Gaan onze 'ouwe dag' inluiden met veel cocktails en salsa muziek. Was bedoeld als hotsummerdanceparty, maar laat dat eerste maar weg, wat een petweer zeg...
Desalnietteplus wordt het oergezellig en ga ik zo de lampionnetjes ophangen en m'n gave (nieuwe) danceoutfit aantrekken. Heb er veel zin in!
Ga jij nog iets leuks doen? Ook veel plzier dan.

liefs van Suus

Welkom terug Claudy!

Ik misde je al. Balen zeg dat alles zo gelopen is...

Ik ben ook gestopt met temp. werd er helemaal gek van, maar nu dat ik IUI heb gehad ben ik sinds een paar dagen weer gaan temp. omdat ik symptomen had. Ik heb nog nooit zo'n hoge temp meegemaakt dan nu, nu is het om 06.00 37.0 graden, meestal had ik dat om 08.00....

Dus wie weet is het goed nieuws...

Spreek je gauw..

liefs,
MoMo

Terug
Bovenaan