weer terug

Hoi Lieve meiden!
Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje A.dam. We hebben heerlijk van elkaar genoten, lekker veel geld uit gegeven veel gegeten en gedronken, kortom, het was super!
Ben nu pas weer achter de computer gedoken en wat is er dan veel gebeurd zeg!

Inge, wat super dat jullie zo snel de behandeling krijgen! Zou toch geweldig zijn als je zwanger naar de states vertrekt!

Niem,tjee meid wat heb jij wat mee gemaakt, gecondoleerd met je schoonvader.....maar wat heb jij ook een goed nieuws zeg, zwanger!!!!!!!!! gefeliciteerd, echt helemaal geweldig! Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje dubbel voelt, verdriet en blij zijn tegelijk.....

Jackje, hoe staat het er mee? Vreselijk he die onzekerheid. Hoop voor je dat die duivels nu echt weg blijven.

Ik heb zelf ergens deze week mijn NOD, weet niet precies wanneer, want de vorige keer was het al na 28 dagen, terwijl die maanden er voor mijn cijclus 32 dagen was. Dus nu weet ik niet zo goed wat ik moet aanhouden, ga van 32 dage uit, anders maak ik mezelf weer gek.
Ga er zowieso niet van uit dat het deze maand raak is, we hebben het rustig aan gedaan.....

dikke kus A

Hoi A,

Mooi dat je een fijn weekeindje gehad hebt, er tussen uit heeft iedereen toch wel eens nodig;-)
Ben nog steeds niet ongi geworden, weet anderzijds ook niet of ik wel een eisprong gehad heb. Ga ws ah einde van deze week weer testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden...
Het zwangerschapsvirus hangt in ieder geval weer in de lucht...hier op het forum, maar ook elders. Hoorde nl. vandaag dat het nichtje van een collega m.b.v. clomid nu zwanger blijkt te zijn.

gr Jackje

Heee!
Leuk gehad dus in A'dam! Lekker ontspannen dus!?

Als het goed is krijg ik vandaag de brief binnen van het UMC dat we mogen komen voor de IUI. Ik zit dus op de mat te wachten op de postbode!

Op hoeveel dagen zit je nu met je NOD?

X inge

Terug
Bovenaan