Weer terug

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden was ik elke dag op het 'zwanger worden forum' te vinden. Ik heb op 19 april een miskraam gehad na 8 weken, is het misgegaan. Je hebt dan een hoop vragen, waar je eigenlijk met bijna niemand over kan praten. En op dit forum kan dat gelukkig wel.Na 5 1/2 week ben ik toch weer ongesteld geworden, terwijl ik van allerlei verschijnselen had, zelfs 2 licht positieve testen....maar dat kwam door een nog te hoog hcg gehalte, wat blijkbaar niet direkt na een miskraam verdwijnt. Maar goed, nadat ik ongesteld werd, leek het mij beter even niet meer op dit forum te kijken. Naar mijn idee was ik er veel te veel mee bezig. Maar ja, dan kijk je weer eens en dan kan ik het toch niet laten weer wat te schrijven. Zondag moet ik eigenlijk weer ongesteld worden, ik voel nog niets, maar ik krijg er al weer behoorlijk de kriebels van...!
Groetjes van Roos

P.S. Frederique, hoe gaat het met je?

Hee Roos,

Wat leuk dat ik je weer tref op dit forum!! Weet je dat ik al een paar keer een berichtje voor je had achter gelaten op het zwanger forum? Was nl. zo benieuwd hoe het met je ging! Ik hoorde niets dus ik dacht dat je misschien het forum even links wilde laten liggen (wat je ook al schrijfe eigenlijk).
Bij mij is mijn miskraam nu 6,5 week geleden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik hoop zo dat ik weer zwanger ben maar ik vrees (heb al 4 testen gedaan) dat mijn eerste ongesteld gewoon even op zich laat wachten. Dus jij hebt zondag je NOD? Spannend zeg! Houd je me op de hoogte? Verder alles goed met je?

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,
Jeetje zeg nog steeds niet ongesteld, dat duurt wel erg lang. Ik herken het erg, bij mij duurde het wel minder lang, maar was ook gewoon opgelucht toen ik wel ongesteld was. Beter verveledende zekerheid, dan onzekerheid, want daar word je echt helemaal gek van. Ik leek wel test-verslaafd!Met mij gaat het verder goed hoor, ben gisterenavond naar het concert van Lenny Kravitz geweest, was echt super, lag alleen pas om half twee in mn bedje en om half acht ging de wekker al weer, mag namelijk zo weer lekker aan t werk. Hoe is jouw honeymoon geweest? Sterkte, succes en de groetjes

Hoi Roos,

Ik voel me op dit moment even heel erg depri. Vanmorgen een test gedaan en weer nagatief, zelfs geen vaag streepje te zien. Deze hele week heb ik d.m.v. de maybe baby gekeken of ik mijn eisprong had maar dat had ik niet. Wat dus inhoudt, dat als ik de komende week niet ongesteld wordt, ik ook nog helemaal geen eisprong heb gehad. Als ik volgende week nog geen ongi heb gezien dan ga ik de dokter even bellen!

Mijn honeymoon was echt super! We hadden heerlijk weer, een mooi appartement en we hebben daar leuke mensen ontmoet met wie we regelmatig contact hadden.

Ben nu alweer een week aan het werk! Het is echt snel gegaan allemaal.

Waar zit jij nu in je cyclus? Rond je eisprong?

Werk ze in ieder geval (sterkte na zo weinig slaap!!).

Kus F.

Lieve Frederique,
Ik snap heel goed dat je je super vervelend voelt, ik kan het me heel goed voorstellen en vind het inderdaad een goed idee de dokter te bellen. Hij kan je waarschijnlijk wel vertellen,of dit kwaad kan. Je gaat je nu allerlei dingen in je hoofd halen, die misschien helemaal wel niet voor jou gelden (heb je andere berichtje ook gelezen, ik bedeoel dat van je moeder en je zus)Hij kan je vast en zeker gerust stellen.

Gelukkig dat je honeymoon heerlijk was, en dat werken zal dan wel tegenvallen.
En dat over mijn cyclus....ik ben vanmorgen weer ongesteld geworden. En kan me dus een beetje bij jou aansluiten,ik voel me ook klote.....(klinkt heftig, maar zo voelt het ook)

Nou, heel veel sterkte, het komt vast allemaal goed!

X Roos

Hoi meis, wat balen is dat he als blijkt dat je niet zwanger bent!! Ik had dat met die zwangerschapstest en jij dus nu omdat je ongesteld bent geworden. Hoe lang duurde het de eerste keer toen je zwanger werd? Bij mij 4 maanden. Op zich heel snel maar op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat het nu langer gaat duren....
Heb jij alweer een regelmatige cyclus? Heb je een lange cyclus?

Ik heb inmiddels de dokter gebeld. Hij zei dat het nog wel 3 maanden kan duren voordat ik weer ongesteld kan worden. In theorie dan. Hij denkt, omdat ik mijn buik al flink voel rommelen, dat ik wel snel weer ongesteld word. De vroege overgang (mijn zus en mijn moeder) is helaas wel erfelijk dus ik moet zo wie zo vanaf mijn 30ste mijn vruchtbaarheid gaan laten testen...
Ik heb dus nog eens extra dat mijn biologische klok tikt. Maar goed, ik ben net 27 dus ik zou nog wel even "mee moeten kunnen" haha.
Voel me vandaag iets beter gelukkig. Gisteren was ik echt verdrietig. Hoop dat jij je ook wat beter voelt.

Kus F.

Terug
Bovenaan