weer terug

A

Anoniem

Guest
Hoi   meiden,

Wij zijn weer thuis van het weekend weg. Het was erg gezellig en Maaike heeft genoten. Helaas was ze vooral 's nachts nog veel aan het hoesten. Volgens mij in haar slaap maar ik heb daardoor erg onrustig geslapen. Gisteren zijn we voor controle naar de huisarts geweest en haar bronchitis is over maar ze heeft nu erg last van neusverkoudheid. Gelukkig hebben we wel lekker met haar kunnen zwemmen en dat vond ze helemaal geweldig. De foto's staan nog op de camera maar zal ik zsm plaatsen.

Groetjes
Inge

Hoi,

welkom terug. fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Nu maar hopen dat maaike vlug is opgeknapt.

Groetjes van Marloes

Hoi Inge,

wat leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!
Maar minder dat Maaike zo aant hoesten was. Ken me voorstellen dat je dan niet echt rustig hebt kunnen slapen ja.
Nu maar hopen dat de verkoudheid snel over is!!

Liefs Debby.

Hoi Inge,

Fijn dat jullie het zo goed hebbe gehad. Marissa is ook zo vreselijk aan het hoesten. En ook alleen als ze slaapt, heel vervelend en zielig. Hoe gaat het met jezelf?

groetjes Linda

Hoi Linda en de anderen

Met mij gaat het wel redelijk. Alleen de onrustige nachten beginnen mij op te breken. Maaike is echt steeds aan het hoesten en daar wordt ik wakker van. Ik kan erg moeilijk weer in slaap komen en dat breekte me nu een beetje op. Ik hoop dat de neusdruppels snel helpen en we allemaal weer een rustige nacht krijgen.

Nu ligt Maaike steeds te huilen en we hebben geen idee waarom.

Groetjes
Inge

Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! En die neusverkoudheid is hier nu ook begonnen. Snotterdesnot een hele dag door bij mijn kleine meisje...
Ik weet niet meer zeker of jij nou dat berichtje stuurde dat jullie naar Center Parcs gingen????? Zoja, welk park en was het schoon enz? Ik ben namelijk een echte Center Parcs fanaat en kreeg al kriebels toen ik dat berichtje las. Maar weet nu niet meer zeker of het van jou kwam.

Groetjes Babybelle

Hoi Inge!!

Wat geweldig dat jullie zon leuk weekedn hebben gehad! Ik hoop dat ze wel snel van der verkoudheid af is!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Super dat het weekend leuk was ondanks dat Maaike ziek was. Hopelijk is ze snel weer beter!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan