weer terug

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Bedankt voor alle lieve reacties die jullie hier geplaatst hebben. Ik was echt van plan om te stoppen hier maar vond dat heel moeilijk omdat (zoals jullie weten) ik het hier wel gezellig vindt. Jullie reacties en vooral die van vanochtend hebben mij alleen maar gesterkt in mijn beslissing om terug te komen. Ik heb inderdaad geen zin in discussies op het forum die onaardig bedoeld zijn, daarom kies ik ervoor om niet meer te reageren op de situatie. Ik kom weer terug en hoop dat we weer op oude voet verder kunnen met mensen die wel hun mening geven maar elkaar daarbij in de waarde laten. Het was hier altijd super gezellig en zo moet het ook blijven. Vanaf nu weer vooruit dus. Met tot in den treure foto's van de belevenissen van Marissa . Gewoon omdat ik het niet kan laten.

liefs Linda

Hoi Lieverd,

Ik wist wel dat je toch te verslaafd bent aan het forum! Leuk dat je weer terug bent.

liefs Maris

Hey Linda,

Blij te lezen dat je  terug bent, ik waardeer je adviezen en tips, je verhalen  en je foto's altijd enorm!

x

Hai

Welkom terug!!!

Snapte er al helemaal niks van hahaha geeft ook niet !

Kom ma op met je foto,s en verhalen meid !

Liefs (L)

hey linda,

fijn dat je je beslissing gemaakt hebt...
en hoe meer foto's en verhalen hoe beter...

groetjes mascha

Hey Linda,

supergezellig dat je blijft!! Welkom terug zeg maar!!

Liefs
Angel

Hoi Linda,

Gelukkig heb je besloten om toch weer terug te komen. Nu nog een paar uur uittrekken om alles bij te lezen maar dat komt vast goed.
We wachten al weer op leuke foto's

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan