Weer terug

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wij zijn gisteren ook weer teruggekomen van ons weekend Center Parcs. Maaike was alleen vrijdag nog wat ziek. Zaterdag ging het al weer een stuk beter. Tegen de oorontsteking hadden we haar campingbedje zaterdag op een paar viltjes (aan het hoofdeind) gezet en daarna heeft ze ook de nachten weer goed geslapen.

Zondag hebben we heerlijk sinterklaas gevierd en dat was erg gezellig. We zijn ook nog met haar wezen zwemmen en ze wilde het zwembad niet meer uit. Een groot succes dus.

Het was een erg lekker park en we hebben nu al bedacht om waarschijnlijk in de zomer ook een keer te gaan.

Helaas ben ik nu zelf snipverkouden en ik hoop dus ook maar dat het meevalt en ik niet echt ziek ga worden.

Ik ben nu aan het bijlezen maar het is zo te zien weer erg lekker druk geweest.

Hoi Inge,

Leuk om te lezen dat jullie het ook leuk gehad hebben in Center Parcs! Wij zijn er afgelopen weekend ook geweest (zie eerder topic hoe het was).
Kwam bij jullie Sinterklaas en 2 Pieten ook optreden met een leuke show?
Onze dochter vond het geweldig! Niet te dichtbij natuurlijk, maar van een afstandje lekker dansen op de sinterklaasliedjes.

Groetjes Babybelle

I love center parcs! Fijn te lezen dat jullie het leuk hebben gehad. Wel balen dat je nu verkouden bent!
En nu maar weer wassen en strijken denk ik of niet?

liefs miranda

Hoi Inge,

Zo te horen hebben jullie het ook goed gehad. Ik hoop voor je dat je nou niet zelf ziek wordt, gelukkig gaat het met Maaike al weer beter. Wij willen volgend jaar misschien naar Center Parcs, nu met al die ervaringsdekundige kunnen we een leuk park uitzoeken. Ben je alweer een beetje bij gewassen en zo?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik ben nog niet ziek. Ben wel echt snotverkouden dus hoop dat ik ook niet ziek wordt. Wij zijn ook al in heel veel parken van Center Parcs geweest. Wij zitten er over te denken om misschien van het zomer nog een keer te gaan naar de Kempervennen. Er zit een leuk meer bij waar je dan heerlijk kunt liggen. Net strand. Er staan ook voor de kinderen allerlei speeltoestellen.

En wat voor ons ook lekker is je kunt er ook duiken. En wij duiken allebei dus. Hopenlijk kan alleen Henk dan duiken want dat zou betekenen dat ik weer zwanger ben en dat is voor ons toch het aller belangrijkst nu.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan