Weer terug

A

Anoniem

Guest
Halllooo meiden!!

Zo weer terug van weg geweest!We hebben best een aardige vakantie erop zitten!
Maar toch zijn we gillend naar huis gegaan!We waren naar centerparcs in Frankrijk.
De mensen vertikken het om 1 woord engels te spreken!
Het eten was gewoonweg niet te vreten, en wel hardstikke duur!
Ik had een luxe huisje geboekt, alles was het behalve luxe!
Het was gewoon een kwartier lopen naar de Le Dome(winkelcentrumpje)
Het zwembad was daarin tegen hardstikke geweldig!
Dus alles bij alles hebben we wel een lekkere vakantie gehad maar nooit meer naar Frankrijk!We zijn iig een beetje uitgerust en ff weg geweest uit ons roddeldorp!
Dus ik ga weer proberen een beetje mee te lezen en te schrijven!

xxx

Wat jammer dat sommige dingen zijn tegen gevallen. Maar ik hoor van meerdere dat de fransen daar toch wel een beetje om bekend staan.
Wel fijn dat jullie, ondanks dat, toch een leuke vakantie hebben gehad.
Sil

Jammer dat je vakantie wat tegenviel, maar jullie hebben je wel vermaakt neem ik aan? Met een goed zwembad kom je al een heel eind, tenminste, als je kleintje een waterrat is!! Wel fijn dat je wat uitgerust bent, kan je er vast weer even tegen. Op naar de verjaardagen van onze kleintjes, sinterklaas, kerst. Er komen een paar fijne maanden aan!

wat fijn dat je ondanks alles toch nog een fijne vakantie hebt gehad.
heb idd ook al vaker gehoord dat die fransen zo stug zijn!

groetjes danielle

Je we hebben ons wel vermaakt hoor!Het was lkkr weer(25 graden)dus dat is ook erug lkkr!Maar die Fransen.....pff, sjonge jonge hey!Maar ja sorry hoor, het park waar we heen gingen was van Centerparcs....dus dan DENK IK het is een Nederlands park dus ze zullen allicht wel engels spreken, misschien nog Nederlands....Haha verkeerd gedacht dus....Naja geen Frankrijk meer dus voor ons, ten minste geen centerparcs meer in Frankrijk!Wel heb ik de volgende vakantie weer geboektWel van centerpracs omdat we nog een waardebon hadden van 300,-!Dus die moet je dan wel besteden heh.
Nu gaan we naar Zeeland, 21 april voor een midweek!En ik heb lekker een VIP huisje gehuurd!Dat wordt pas echt vakantie houden!Onbijt bij je  huisje bezorgt, elke dag de krant, sauna in het huisje!!hmm heerlijk!!Lkkr genieten wordt dat straks!

xxx

Wat jammer da het zo tegenviel Duckie!!
Ik heb erg goede ervaringen met Frankrijk... ik vind ze niet stug... maar dat ligt in mijn idee aan de streek.
Wij gaan altijd zo zuiderlijk mogelijk, en daar is het toch een  "ander slag" mensen dan bijvoorbeeld Parijs e.d (daar zijn ze idd stugger)
Maar je mag het dus in Nederland nog eens overdoen, leuk!!!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan