weer terug!

Hoi allemaal,

Gisteren zijn   we teruggekomen van vakantie, we zijn een weekje naar centerparcs geweest. Ben nu weer aan het 'bijlezen'hier, haha, wat is er veel geschreven! Leuk!

We hebben echt een superweek gehad! Tijn is erg lief geweest, heeft veel geslapen en was vrolijk. Was erg benieuwd hoe het zou gaan met 2 kinderen, maar het was super! Voor mijn dochter was er genoeg te beleven, en Tijn vond alles prima.

Goed, ga even bijlezen nu,.......

Hoihoi,

Welkom terug; fijn dat de vakantie geslaagd was. Lekker bijgekomen?
Onze vakantie was ook een succes. Evy genoot van de buitenlucht.
Ze dronk zelfs supergoed op vakantie; er gingen zelfs flesjes van 180/190cc in. Nu thuis zitten we weer op flesjes van 140cc; en zijn we overgestapt op de M speen. Hier moet ze nog wat aan wennen. Maar was goed bijgekomen 305gr in 2 weken; ze weegt nu 6kg.
Hoe drinkt jou kleine man tegenwoordig? Je zult binnenkort wel weer   voor de klas moeten. Zie je er tegen op?
Ik moet 02-09 weer beginnen; ik zie er wel tegenop, maar heb er ook wel zin in.
Het zal zeer zeker wennen zijn in het begin; voor ons allemaal.
Nou, lees lekker bij.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoi Iris,

Ja, we hebben echt lekker genoten hoor van de vakantie! Voor Julia was er echt van alles te doen; een kinderboerderij, een springkussen, veel speeltuintjes, etc! Helemaal top dus! Toch wel leuk hoor, zo'n vakantiehuisje!
Ja, las al dat jullie het ook goed gehad hebben; mooi! Lekker hoor, er even uit!
Enne, inderdaad, ook Tijn dronk super op vakantie, soms wel 800cc joh! Heel raar! Maar ik zit nog niet op de 180cc per fles  met hem, dat drinkt ie echt nog niet op. Moet 1 september weer naar het cb, ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen.

Tsja, werk,pfffffffff, ik moet ook 2 september weer beginnen. Ik zie er echt als een berg tegenop, kan wel janken als ik eraan denk! Erg he? Eigenlijk moet ik pas 29 sept. weer beginnen, maar had al aangegeven dat ik er vanaf het begin van het schooljaar weer zou zijn, nu heb ik daar echt spijt van joh! Ik moet de 3e schoolweek zelfs een week op kamp met mijn nieuwe mentorklas, vreselijk, haha! (Normaal de leukste week van het jaar, maar nu,........)Ben ook erg benieuwd of ik het allemaal ga 'trekken'hoor! Heb toch wel een zware baan, en ga 4 dagen werken.   Maar goed, ik vind mijn werk wel ontzettend leuk (normaal gesproken, haha), dus ik hoop maar dat alles snel went.

Hoi hoi,

Leuk dat jullie vakanties zo geslaagd waren! Wel lekker hè eventjes er tussen uit. Wij gaan nog een paar keer naar pretparken met Chiara. Ze wilt zo graag naar de Efteling en de Juliana Toren, dus daar gaan we sowieso heen. Denk alleen dat ik Milan niet meeneem. Ik zit nog te twijfelen. Volgens mij is dat helemaal niets met hem daar in zo'n park. Wat zouden jullie doen? Ik moet dan alleen kijken hoe ik dat ga doen met kolven enzo...

Hoe gaat t verder met jullie kleintjes? Ze groeien hard hè? Milan had dinsdag zijn prikjes weer gehad en weegt nu alweer 6735 gram. Verder heeft hij nu zijn duimpje ontdekt, zo schattig, en gaat het gelukkig een heel stuk beter met slapen en huilen, hij zal vast een sprongetje hebben gehad toen.

Ja, het werk schiet alweer op hè... Ik moet 1 oktober weer beginnen, heb nu nog ouderschsapsverlof, maar gaat echt heel snel!

Effe nog een foto van mijn schatje.

Groetjes weer!!!

Esther

Hoihoi,

@Eline:
Nee, 180cc halen wij hier ook niet, ben al blij dat ze per dag een paar flesjes van 140cc drinkt. Ze laat ook nog wel eens 50-60c staan ervan. We maken nu standaard 140 aan. We zijn wel overgestapt op de M speen van Difrax. Het drinken gaat opeens natuurlijk een stuk sneller, soms heeft ze de 140cc binnen 5 minute al leeg. Even een paar dagen laten wennen, maar als ze zo snel blijft drinken, gaan we maar weer terug naar de S. Ze heeft op zich niet echt last van krampjes, maar wel veel last van windjes, die haar soms ook pijn doen heb ik het idee.

Ja, werken, het zal me benieuwen. Ik ga weer fulltime werken, wat voor Evy inhoudt dat ze 3 dagen naar haar gastouder gaat. In de weekenden is Marc dan gewoon thuis. Ik heb gekeken, om minder te gaan werken, maar dan zou het zo onregelmatig moeten werken, dat er geen touw aan vast te knopen was. Nu heb ik 3 vaste dagen in de week.
Het is waar ik het gister met een vriendin van me over had, aan de ene kant is het wel lekker om weer te gaan werken, weer even op een andere manier met je hersenen bezig zijn, maar we gaan natuurlijk hartstikke veel missen van onze kleintjes en daar zie ik het meest tegenop.
Maar ja, aangezien het er echt niet naar uitziet, dat ons kabinet het leven goedkoper gaat maken (nee, de opvang zelfs duurder), moeten we wel met 2 man werken.

@Esther:
Ja, das moeilijk. Je kleine man wel of niet meenemen? Als hij makkelijk slaapt in de kinderwagen zou ik hem wel meenemen. Ben je toch lekker met je hele gezin op stap. Je kunt in z'n parken tegenwoordig overal makkelijk zitten voor te voeden en verschonen.
Maar kolven; tja, op het toilet of zo. Ik geef zelf flesvoeding, dus heb er totaal geen ervaring mee.
Evy is enigst kind, dus pretparken en zo, daar denken wij nu nog echt niet aan.
Ik zou haar nu ook niet meenemen, als dat niet zo was. Ze slaapt niet meer zo makkelijk in de kinderwagen, veel te nieuwsgierig, hihi.
Maar met als gevolg dat ze dus helemaal niet slaapt en uiteindelijk wel moe wordt en van moe-igheid gaat huilen, maar toch echt niet gaat/wil slapen.

Evy is ook een duimerd. Zo lief om te staan. Duim (soms ook gehele hand) in de mond en smakken maar. Als ze dan eenmaal slaapt, laat ze hem weer los. We hebben wel altijd toch een speen bij ons, want als ze echt verdriet heeft of topmoe is, dan laat ze steeds haar duimpje los, en de speen geeft haar dan troost.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoi Esther,

Gelukkig gaat het al een stuk beter weer met Milan! Ja, zo'n sprongetje,......denk dat het inderdaad wel een beetje klopt hoor wat er in het boek oei ik groei staat! Ook hier was het even 2 dagen wat lastig met Tijn; hij huilde wat vaker en was wat nukkig, haha! Maar, vandaag ineens merk ik dat hij echt al speeltjes probeert te pakken enzo!

Als ik jou was zou ik Milan lekker meenemen hoor! Gezellig toch, lekker met het gezin op stap! In de vakantie zijn we er ook een paar keer lekker met z'n allen op uit getrokken, Tijn sliep wel hoor in zijn wagen! Maar, als je bang bent dat Milan er niet tegen kan moet je het natuurlijk niet doen!
Bij mijn dochter gaf ik ook borstvoeding, en ik kan me herinneren dat het allemaal een stuk lastiger was met dat kolven enzo! Maar; in principe is het best te doen wel kolven (ik neem aan dat je bedoelt als je hem niet meeneemt toch?) Zorg dan wel dat je een extra pottie kolft, zal je net zien, wil hij meer drinken, haha.....
liefs, eline

Hoi hoi,

Eventjes vertellen dat wij vandaag naar de Juliana Toren zijn geweest en dat Milan is meegeweest en hij is echt een heel zoet ventje geweest. Zo lief!!! Wel gingen vrienden met hun kids ook mee, dus een paar extra handjes was wel handig.
Gewoon daar bv gegeven en weer lekker in de wagen. Ik had ook een buikdrager meegenomen, maar daar heeft hij maar heel eventjes ingezeten, voor de rest lekker geslapen en gekeken, hij keek zijn ogen uit. Maar was wel blij hoor dat mijn vriendin er ook bij was, kon ik ook nog eens lekker met mijn man en Chiara ergens in en die had het echt super naar haar zin gehad!
Liefs, Esther

Terug
Bovenaan