Weer terug...

A

Anoniem

Guest
Vandaag de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. Termijnecho was niks te zien, behalve vocht buiten de baarmoeder. Toen bloedgeprikt en doorgestuurd naar de arts. Morgen ochtend weer bloedprikken en als het HcG gehalte hetzelfde of hoger is, dan wordt ik opgenomen.....
Helaas.Dus weer terug bij af :(

wat nee dat meen je niet...hoe kan dat...hoelang waren jullie al bezig...wat vind ik dat erg voor je.wat gaan ze dan doen

liefs wondertje

wat nee dat meen je niet...hoe kan dat...hoelang waren jullie al bezig...wat vind ik dat erg voor je.wat gaan ze dan doen

liefs wondertje

We hopen dat morgen blijkt dat ik al een miskraam heb gehad, anders gaan ze waarschijnlijk een kijkoperatie doen en worst case scenario moet er een eileider verwijderd worden. Allemaal erg spannend dus. We zaten pas in ronde 2, dus we waren hartstikke blij dat het zo snel was gegaan... echt een domper dus

We hopen dat morgen blijkt dat ik al een miskraam heb gehad, anders gaan ze waarschijnlijk een kijkoperatie doen en worst case scenario moet er een eileider verwijderd worden. Allemaal erg spannend dus. We zaten pas in ronde 2, dus we waren hartstikke blij dat het zo snel was gegaan... echt een domper dus

o meid wat erg voor jullie.eileider verwijderd worden waarom dan...heeft toch niks met een mk te maken.
sterkte we lezen het vast wel op het forum.

sterkte .hoop dat het meevalt morgen...we lezen het wel op het forum

sterkte .hoop dat het meevalt morgen...we lezen het wel op het forum

Terug
Bovenaan